Celebrity drum match - Hellhammer vs. Mickelson
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Celebrity drum match - Hellhammer vs. Mickelson
Morn igjen, og Guds fred.
Såvidt jeg kan skjønne, har vi to ekstremt dyktige tekniske fartsvidunder på trommer her i landet. Frost og Trym får ha meg unnskyldt. Jeg snakker om Von Blomberg og Mickelson. Begge disse er kjappere til å spille enn italienske media er til å spre ordet om at paven er død i tide og utide, og de briljerer med en del triks og miks som er rent ut uforståelig for en gammel Peter Criss-fan som meg selv. Men det jeg stusser på, er at Hellhammer ser ut til å komme best ut i det jevne lag av befolkningen, mens Mickelson tidvis går litt i glemmeboka. Er dette riktig? Jeg innbiller meg at Mickelson er like god som Hellhammer, muligens også et strå kvassere.
Hva med litt mer eller mindre kvalifisert synsing på dette? Er Hellhammer virkelig hammeren fra h*****e, eller er verdens beste trommis ihvertfall Norges beste trommis?
Kjør debatt!
PS! Legg merke til schpaa alternativer i pollen.
Edit; Oppgradering av coolness, courtesy of Boogie.
Såvidt jeg kan skjønne, har vi to ekstremt dyktige tekniske fartsvidunder på trommer her i landet. Frost og Trym får ha meg unnskyldt. Jeg snakker om Von Blomberg og Mickelson. Begge disse er kjappere til å spille enn italienske media er til å spre ordet om at paven er død i tide og utide, og de briljerer med en del triks og miks som er rent ut uforståelig for en gammel Peter Criss-fan som meg selv. Men det jeg stusser på, er at Hellhammer ser ut til å komme best ut i det jevne lag av befolkningen, mens Mickelson tidvis går litt i glemmeboka. Er dette riktig? Jeg innbiller meg at Mickelson er like god som Hellhammer, muligens også et strå kvassere.
Hva med litt mer eller mindre kvalifisert synsing på dette? Er Hellhammer virkelig hammeren fra h*****e, eller er verdens beste trommis ihvertfall Norges beste trommis?
Kjør debatt!
PS! Legg merke til schpaa alternativer i pollen.
Edit; Oppgradering av coolness, courtesy of Boogie.
Æ vil itt stæm. Elsker drumsa til Asgeir i Borknagar, spesielt på "Quintessence", samme med trommene til Hellhammer i Arcturus.
Begge er knall, så avstår fra å stemme (hvertfall venter).
Begge er knall, så avstår fra å stemme (hvertfall venter).
http://www.home.no/tjukkeole/Affen wrote: Tomas og Udun kan ronke seg i søvn til Bergman så mye de vil
På meg virker det å være to meget dyktige trommeslagere, til tross for at de stort sett menger seg med møkkaband. Endelig blitt slutt på det ettersom Mickelson spiller på den kommende Scariot-skiva.
Grunnen til at Hellhammer nevnes oftere enn Mickelson kommer enkelt og greit av at han spiller i mere populære band. Ser sjelden noen som nevner Christian Nyqvist selv om han antageligvis knuser begge disse.
Stemte forøvrig Mickelson ettersom han har spilt med Testament. Grunn god nok.
Grunnen til at Hellhammer nevnes oftere enn Mickelson kommer enkelt og greit av at han spiller i mere populære band. Ser sjelden noen som nevner Christian Nyqvist selv om han antageligvis knuser begge disse.
Stemte forøvrig Mickelson ettersom han har spilt med Testament. Grunn god nok.
-
- Belieber
- Mood:
Personlig kunne jeg tenkt meg å sett Hellhammer i et råkjapt black metal band som feks ala Marduk på Panzer division Marduk. Syns spillinga hans i Mayhem er kjedelig nå (ikke minst lyden på trommene). Klart han er veldig teknisk og god, men han har elendig smak når det gjelder trommelyd. Måtte bare si det. Asgeir er vel en grei trommis, ingen favoritt. Hvem er best? Sikkert Hellhammer.
-
- Rocker
- Mood:
Sier som Marken, er bare én av dem som har spilt med Testament. Var uansett festlig å se Hellhammer med Jørn Lande, da han brukte det gamle Mayhem-settet og ikke det fænsischmænsi teknosettet.
Det er litt feil med Mickelson vs. Hellhammer. Jeg så både Mickelson og Trym live, og sistenevnte var mye mer imponerende etter min mening. Men det kan hende jeg var drita da jeg så Mickelson... eller Trym