HeimBrent wrote:Også må du ha et svært rack. Massivt rack. Som glinser og jævelskap.
Det har æ...ho ho
It is currently 23 Dec 2024, 00:07
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by DeathTraktor »
HeimBrent wrote:Også må du ha et svært rack. Massivt rack. Som glinser og jævelskap.
DeathTraktor wrote:Evral wrote:DeathTraktor wrote:Str på settet kommer ann på hvilken stil man spiller..
Til f.eks vanlig jazz,trenger man ikke mer en hi hat og ride. jo mer teknisk musikk man spiller,jo mer stæsj trenger man rundt seg...
Sånn ser nå jeg det iallefall!
Vennligst definèr...!
(Kanskje litt kjedelig med kun hi.hat & ride? Eller..!?)
Måtte bare..
Ahhhh....dere barn alltså..hehe,vel la oss ta Hellhammer som exempel da.
Når han spiller i
ArcturusBRUS bruker han ca 32 cymbaler,2 basstrommer,2 skarptrommer og 5 tam`er.
Med MayheM bruker han like mange cymbaler og tam`er men 1 skarp og 3 basstrommer.
Med Winds,færre cymbaler,
and so on,and so on!
Post by DeathTraktor »
Stian wrote:Gamling??? Tipper han ikke var født da Mayhem starta.
Post by DeathTraktor »
Evral wrote:Og ikke noen stor bombe at du dro fram HH som eksempel..
DeathTraktor wrote:Evral wrote:Og ikke noen stor bombe at du dro fram HH som eksempel..
Hvem andre skulle jeg brukt som exempel da??
DeathTraktor wrote:Stian wrote:Gamling??? Tipper han ikke var født da Mayhem starta.
Året etter...men ble innskyvd samme år dog!
Post by BingoMeister »
BIlde?yngve wrote:Synes det nye settet til Hellhammer er helt sinnsykt jeg Ikke at jeg på noe vis ville ha klart å utnytte det eller hatt mulighet til å frakte det rundt, men du verden det racket og alle cymmene gjør seg...må være kult å kunne custom'e sitt eget sett, for det var det han gjorde?
BingoMeister wrote:BIlde?yngve wrote:Synes det nye settet til Hellhammer er helt sinnsykt jeg Ikke at jeg på noe vis ville ha klart å utnytte det eller hatt mulighet til å frakte det rundt, men du verden det racket og alle cymmene gjør seg...må være kult å kunne custom'e sitt eget sett, for det var det han gjorde?
DeathTraktor wrote:bestefar wrote:Syntes d e et fett jeg. Så lenge fyren kan bruke trommene sine, d e jo mongo viss en fyr ha dritmange trommer også e han helt elendig på dem .. Da er d jo bedre med færre trommer
Netopp!
Post by EUROPHIEND »
Post by slaytanic66 »
Dick_Hardy wrote:Hva mener dere er tøffest? Selv er jeg tilhenger av "Less is more". Hva er dere?