Noen som har vært borti dette lille mobile innspillingsstudioet?
Er den bra?
Er den ikke bra?
Er den verdt 9000.-?
Zoom MRS-1608
Hadde noe lignende for en stund tilbake, var zoom det og, men i litt mindre skala. Den er nok ikke vært 9000, jeg ville ikke kjøpt den for å si det sånn. Finnes andre opptaksmuligheter som er å foretrekke.
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Astral wrote:Hadde noe lignende for en stund tilbake, var zoom det og, men i litt mindre skala. Den er nok ikke vært 9000, jeg ville ikke kjøpt den for å si det sånn. Finnes andre opptaksmuligheter som er å foretrekke.
Mulig det. Men det virker så jævli lett å med en sånn en.. *latskap*
Scorpion wrote:Astral wrote:Hadde noe lignende for en stund tilbake, var zoom det og, men i litt mindre skala. Den er nok ikke vært 9000, jeg ville ikke kjøpt den for å si det sånn. Finnes andre opptaksmuligheter som er å foretrekke.
Mulig det. Men det virker så jævli lett å med en sånn en.. *latskap*
hehe, ja det fungerer nok, men 9000 er en god del, og da kan det nesten være likegreit å sette sammen en skikkelig pc med et bra lydkort og kjøre cubase, syntes iallefall jeg.
nå har jeg heller ikke prøvd den modellen, kan hende den er knall
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Astral wrote: hehe, ja det fungerer nok, men 9000 er en god del, og da kan det nesten være likegreit å sette sammen en skikkelig pc med et bra lydkort og kjøre cubase, syntes iallefall jeg.
Lærern min har kjøpt den. Han sier den er kjempebra. Men han sier mye annet som er litt "øøøøh". Så jeg vet ikke helt om han er et pålitelig vitne..
Scorpion wrote:Astral wrote: hehe, ja det fungerer nok, men 9000 er en god del, og da kan det nesten være likegreit å sette sammen en skikkelig pc med et bra lydkort og kjøre cubase, syntes iallefall jeg.
Lærern min har kjøpt den. Han sier den er kjempebra. Men han sier mye annet som er litt "øøøøh". Så jeg vet ikke helt om han er et pålitelig vitne..
Det finnes sikkert en eller annen musikksjappe som har den, så kan du få testa den ut selv