Applaus midt i låter, etter soloer, etc.
Nebel wrote:Runar wrote:Å gi feedback til musikkere tror jeg er veldig viktig.
Feedback klarer de gjerne å fikse sjøl, håhå. Synes soloer og alt mulig fiksfakseri stort sett er kjett, men det er selvsagt litt situasjonsbetinget. Buer kanskje ikke ut Dream Theater for å drive med slikt om man først er der, mener jeg.
Haha, DET hadde vært suverent. Gått på Dream Theater og pipi og bua etter alle soloene!
Stian wrote:Nebel wrote:Runar wrote:Å gi feedback til musikkere tror jeg er veldig viktig.
Feedback klarer de gjerne å fikse sjøl, håhå. Synes soloer og alt mulig fiksfakseri stort sett er kjett, men det er selvsagt litt situasjonsbetinget. Buer kanskje ikke ut Dream Theater for å drive med slikt om man først er der, mener jeg.
Haha, DET hadde vært suverent. Gått på Dream Theater og pipi og bua etter alle soloene!
Nei, det hadde vært HELT malplassert. Men, noen må jo alltid gå mot strømmen.
Eller applaudert fordi gitaren til karen er rød, eller at det er halvveis fet lyd på vokalen? Sett i gang du.Dirant wrote:Soloer er i 99 prosent av tilfellene dritkjedelige uansett, ikke noe å applaudere. Hvis noe, skulle jeg applaudert noe skulle det vært riff, et fett fill, en fet bassgroove eller bare at det er genial lyd i trommene eller gitaren.
Amaltheia wrote:Stian wrote:Nebel wrote:Runar wrote:Å gi feedback til musikkere tror jeg er veldig viktig.
Sier du det?
Stian wrote:Amaltheia wrote:Stian wrote:Nebel wrote:Runar wrote:Å gi feedback til musikkere tror jeg er veldig viktig.
Sier du det?
Nei, jeg skrev det.
Amaltheia wrote:Stian wrote:Amaltheia wrote:Stian wrote:Nebel wrote:Runar wrote:Å gi feedback til musikkere tror jeg er veldig viktig.
Sier du det?
Nei, jeg skrev det.
Velkommen.
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Viktig å gi artistene respons. Kommer selvfølgelig mye ann på åssen type musikk det er. Ekstrem metal er kanskje ikke kjent for å ha masse ekstra soloer, improvisasjon etc.
Men på de fleste konserter er lyden såpass høy at det er umulig å høre noe som helst applaus
Men på de fleste konserter er lyden såpass høy at det er umulig å høre noe som helst applaus
Amaltheia wrote:Stian wrote:Nebel wrote:Runar wrote:Å gi feedback til musikkere tror jeg er veldig viktig.
Malplassert, men akk så genialt.
Band med uhorvelige mengder soloer er noe jeg sjelden låner mitt øre til, så jubling etter en skikkelig lang gitaronani-trubadubisering blir derfor helt utelukket. Jeg putta forresten musa i det nederste hullet og klikka på 'Vote'.
not all rap song are bad. like gospel rappers and people who just like to rap. only most of them are bad
-
- Poser
- Mood:
herr_ost wrote:Jeg applauderer gjerne når soloen er ferdig, nettopp fordi møkka er ferdig, og man atter en gang kan nyte.
Hva er galt med en kul solo?
UndeadFlowerKing wrote:herr_ost wrote:Jeg applauderer gjerne når soloen er ferdig, nettopp fordi møkka er ferdig, og man atter en gang kan nyte.
De fleste soloer er jo gørr kjedelige, dog det finnes en god del unntak. Nå snakker jeg om soloene i låtene. Lange soloer på konserter derimot, hvor resten av bandet tar en pause mens gitaristen står å runker for seg sjøl, er no av det verste som fins! Kunne f**n meg heller spilt noen andre låter i steden! Samma med trommesoloer!
UndeadFlowerKing wrote:herr_ost wrote:Jeg applauderer gjerne når soloen er ferdig, nettopp fordi møkka er ferdig, og man atter en gang kan nyte.
Der sa du det. En kul solo er livet, men de er jo ikke for mange av dem, akkurat.
-
- Belieber
- Mood:
-
Topic author - Belieber
- Mood:
SvartRavn wrote:Lange soloer på konserter derimot, hvor resten av bandet tar en pause mens gitaristen står å runker for seg sjøl, er no av det verste som fins!
Gitaristen runker mens resten av bandet harver groupies? Det er faenmeg ikke det jeg ønsker å betale billettpenger for.
Aborym: Does Not Compute
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Belieber
- Mood:
Hvis en musiker leverer en virkelig god prestasjon kan jeg gjerne applaudere. Ser ikke noe galt i det, men jeg er vel på grensa til å falle inn i jazzverden...
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.