Synger du med på konserter?
Jeg både synger og skriker. Men det spörs på hvilken konsert det er da. Svartmetall synger jeg ikke så mye med på, men hvis det er Åge, TNT, Stratovarius, diverse heavy, Katatonia, rölp osv. så skriker og synger jeg så höyt jeg kan. Blir helt gal, og det er uten alkohol. Kan ikke forklare det, men klikker ofte på konsert, ja. Jeg tror ikke jeg synger falsk, menneh... Mulig jeg er et irritasjonsmoment, ja
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Ja, for f**n -- det hender jeg hveser litt forsiktig for ikke å høre meg selv.TheElder wrote:Pollen mangler ett alternativ..! Hørte en gang begrepet "luftvokal".. .. noe jeg tror en del bedriver..
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Belieber
- Mood:
Master-of-puppets wrote:Jeg drikker ikke på konserter, men synger med når det er alsang. Jeg bruker også ørepropper ca. hele konserten.
Du er 13.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
Veldig sjelden. Da må det være noe jeg virkelig brenner for.
Er jeg full er dog ting litt annerledes.....
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
-
- Poser
- Mood:
TheUnborn wrote:Veldig sjelden. Da må det være noe jeg virkelig brenner for.
er du full så synger du til det meste på annleget har jeg fått erfare
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Terror_mit_uns wrote:TheUnborn wrote:Veldig sjelden. Da må det være noe jeg virkelig brenner for.
"It wasn't me who sang, it was s***n!!
-
- Poser
- Mood:
TheUnborn wrote:Terror_mit_uns wrote:TheUnborn wrote:Veldig sjelden. Da må det være noe jeg virkelig brenner for.
s***n som spilte luftigar også?
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Terror_mit_uns wrote:TheUnborn wrote:Terror_mit_uns wrote:TheUnborn wrote:Veldig sjelden. Da må det være noe jeg virkelig brenner for.
s***n som spilte luftigar også?
Det var bare rykninger i kroppen av alkoholforgiftning.
-
- Belieber
- Mood:
Det piper ennå i ørene etter Motörhead i 1995.Stian wrote:Det er slutt på sagnomsuste historier om Manowar og Motörhead som spiller så høyt at folk nesten sprenger.
--Varda-- wrote:Synger med på alle låtene/ref jeg kan. Trøblematisk for meg å bevege meg til musikken, og energien må ut. Elsker forøvrig en fet allsang, sends shivers down my (maltrakterte) spine.
Jeg kan finne på å bli flau av allsanger
MissMisery wrote:--Varda-- wrote:Synger med på alle låtene/ref jeg kan. Trøblematisk for meg å bevege meg til musikken, og energien må ut. Elsker forøvrig en fet allsang, sends shivers down my (maltrakterte) spine.
Jeg kan finne på å bli flau av allsanger
Synes som oftest de er fabelaktige jeg. På byh i Tyskland i forrige uke var publikummet helt genialt, og allsangene, og alt annet, tok helt av. Det var dødsfett, fikk nesten klump i halsen et par ganger. Mulig jeg er sær, men det får så være...
-
- Belieber
- Mood:
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Kom på Skuret om en halvtime. Galleriet er litt lite, men du klarer nok å få øllen over rekkverket.Kill.f**k.Die. wrote:Neste gang jeg ser Porcus på konsert skal jeg synge med, og hive øl fra galleriet.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard