Synger du med på konserter?
-
- B
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hvis man klarer å läre seg teksten kanskje, too bad at jeg har ekstremt vansklig for å huske tekster...
Favn wrote:Jeg synger "Nei så tjukk du har blitt" på nesten alle konserter.Skal jeg variere blir det "Nå skal vi skilles Johanna"
Høres j***a fornuftig ut
Og ikke misnt intelligent
TECHNITIÄNS ÖF SPÅCE
SHIP EÅRTH THIS IS
YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING
YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEÄD
SHIP EÅRTH THIS IS
YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING
YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEÄD
Klart man synger? Alle skal synge! Kom dere ned fra galleriet og bli med og SYNG. Okej, kanskje man kan begrense stemmebruken under vreng-vokal, blir så fort hes stemme og dårlige kommunikasjonsevner resten av kvelden, neste dag og helst hele uka. Men hadde jeg slumpa innom en Metallica-konsert så sier det seg selv at det skal synges.
not all rap song are bad. like gospel rappers and people who just like to rap. only most of them are bad
Hvis det ikke er kjentfolk rundt meg, og jeg er passe full, gauler jeg av full hals. Regner med at det høres pent ut.
Girl: “I’m a mermaid!”
Me: “That’s nice.”
(Next day…)
Girl: “I’m a vampire! Gaaargh!”
Me: “But yesterday you were a mermaid.”
Girl: “I’m a vampire mermaid! Gaaargh!”
(Next day…)
Uansett hva jeg før har sagt, så føler jeg på meg at jeg kommer til å synge i morgen. Om spenningen skal fortsette å bygge seg opp slik, kommer jeg til å sprenge rundt midnatt i kveld.
Kommer helt an på hvilket band som spiller. Er det ekstrem metal-band med skikkelig skrike eller growlevokal som spiller, så nøyer jeg meg med å se på og gjerne headbange en del, men er det band med ren vokal så synger jeg gjerne med. slik som på Iron Maiden-konserter.
gnombob wrote:Sang ihvertfall ikke under Dissection i påska.
Merka det
Har et bilde av deg på pc'en her.. eller dvs, man ser kun armen din, for resten av deg var opptatt med å synge/skrike og bange vilt.
Stian wrote:Uansett hva jeg før har sagt, så føler jeg på meg at jeg kommer til å synge i morgen. Om spenningen skal fortsette å bygge seg opp slik, kommer jeg til å sprenge rundt midnatt i kveld.
Det blei ikke lite synging på deg på Candlemass da.
Girl: “I’m a mermaid!”
(Next day…)
(Next day…)
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Stian wrote:Uansett hva jeg før har sagt, så føler jeg på meg at jeg kommer til å synge i morgen.
Vel vel vel, er det mange som ønsker å gjøre om på stemmegivningen eller gi en revidert stemmeforklaring til "når det passer seg sånn" i lys av kveldens begivenhet?
- Porcus
(som oweeeenet med på sirenen til War Pigs)
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Mimer stortsett. Vil ikke høre meg sjæl.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Tenk dere en konsert der noen tusen mennesker står å holder kjeft... Kan man teksten så gaper man selvfølgelig av full hals... kan man ikke så prøver man med noe som passer... Å at jeg har en stemme ikke en gang en mor kan elske er vel knakende likegyldig så lenge det blir en heidundrene stevning...