Steve-Peck wrote:Dream Theater er verdens beste band!
"OK"
It is currently 22 Dec 2024, 20:34
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by AndreWerdenskrieg »
Steve-Peck wrote:Dream Theater er verdens beste band!
Post by Steve Peck »
Selvsagt min subjektive mening, men slike er det stort rom for nettopp her.AndreWerdenskrieg wrote:Steve-Peck wrote:Dream Theater er verdens beste band!
"OK"
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
Welhaven wrote:AgentOrange wrote:master_k wrote:Særpreg, my ass. Han prøver å høre ut som Dickinson/Halford uten hell.
Nå bæsjer du i beddet!
Dette var skivebom gitt. For meg høres han mer ut som Michael Bolton blandet med Meatloaf på en dårlig dag. Ihverfall føles det sånn.
Post by Agent Orange »
Sanvabiz wrote:Hørt mye på dem, har ikke hørt den nye ennå. Litt lei bandet, spes vokalisten, men liker fremdeles
Images And Words
og
Scenes From A Memory
Syns jeg er to bra skiver..
Stian wrote:Celtic Frost - Opeth 1-0.
Post by Cowboy_From_Hell »
Post by Lynchomaniac »
Cowboy_From_Hell wrote:Dream Theater er ganske bra, men fortsatt ikke like hardt som....
P A N T E R A !!!!!!!!
Post by Steve Peck »
Skriver under på den. Tror ikke DT har hatt noe stort ønske om å være så harde som mulig...Lynchomaniac wrote:Cowboy_From_Hell wrote:Dream Theater er ganske bra, men fortsatt ikke like hardt som....
P A N T E R A !!!!!!!!
Men hvorfor pokker skulle det være det, når det er så uendelig mye bedre
Er du gal? In The Name Of God er en knuselåt, resten er ikke knuselåter (i det hele tatt, faktisk). Et lite pluss er jo at LaBrie ikke klarer å ødelegge de låtene live.333+333 wrote:Hør her nå, de som synes Octavarium ble litt sell-out søt suppe gjør som følgende: Hopp over låt nr. 2 & 4, så spoler du noen min. inn i Octavarium-låta fordi den har en unødvendig lang intro. Og VIPS så har du en veldig bra plate.
Synes forøvrig det er sykt at ikke flere her inne ser at T.O.T. er en progperle av dimensjoner. På en god dag lurer jeg nesten på om den kan være den beste skiva dems.
Post by Wonbraaten »
UndeadFlowerKing wrote:Jeg elsker fortsatt Dream Theater, jeg syns Octavarium er en flott plate. I mine ører har Dream Theater aldri lagd en svak låt, så det skal mye til for å skuffe en blodfan som meg.
Post by Voidhanger »
Post by SirMaximus »
Post by Steve Peck »
Greit nok at Crimson Glory er (var) et bra band, men å påstå at DT er CG-kopier blir vel litt drøyt...Wonbraaten wrote: Dream Theater har aldri vært noe annet enn en blass kopi av Crimson Glory!
Hør bare på Queen of the Masquerade, Lady of Winter og Dragon Lady!
Jöss, jeg er enig med Steve-Peck..Steve-Peck wrote:Greit nok at Crimson Glory er (var) et bra band, men å påstå at DT er CG-kopier blir vel litt drøyt...Wonbraaten wrote: Dream Theater har aldri vært noe annet enn en blass kopi av Crimson Glory!
Post by Steve Peck »
Søren! Må jeg slutte å like Crimson Glory nå?AndreWerdenskrieg wrote:Jöss, jeg er enig med Steve-Peck..Steve-Peck wrote:Greit nok at Crimson Glory er (var) et bra band, men å påstå at DT er CG-kopier blir vel litt drøyt...Wonbraaten wrote: Dream Theater har aldri vært noe annet enn en blass kopi av Crimson Glory!
Steve-Peck wrote:Søren! Må jeg slutte å like Crimson Glory nå?