Iron Maiden live på STV1 eller STV2 på lördag kl.21.15
-
Topic author - B
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Iron Maiden live på STV1 eller STV2 på lördag kl.21.15
De sender live fra en eller annen konsert her i Sverige. Siden de bare spiller låter fra de fire(?) förste skivene, kan det jo faktisk et poeng i å se på. Håper bare de ikke filmer den jävla dansende klovnen jannike giiirs.
If you were to look up Spiral Architect in a thesaurus book, it's musical antonym would be AC/DC.
Porcus-knappen: "Nei, jeg har ikke TV".
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Poser
- Mood:
-
Topic author - B
- Mood:
Hvilket alternativ svarte du i pollen, Runar?
If you were to look up Spiral Architect in a thesaurus book, it's musical antonym would be AC/DC.
-
- Rocker
- Mood:
Tror jeg må gå inn å rette litt på pollen din, den mangler alternativet: "Så klart! Iron Maiden er verdens beste band! Up The Irons!"AndreWerdenskrieg wrote:Hvilket alternativ svarte du i pollen, Runar?
Skal nok se den ja.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Ring meg,så får du fortløpende referatPhoncible wrote:Porcus wrote:Porcus-knappen: "Nei, jeg har ikke TV".
ditto
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
A bottle of wine and a bucket of blood
Har STV i neste uke. For seint.
Til alles opplysning begynner det 21.30 på svensk tv2 eller hva kanalen heter, dere skjønner hvilken jeg mener. I kveld! Fredag altså. Måses
Faens til tullsnakk på meg, det jeg mener er at det er noe "backstage" greier i dag. 21.30. I morgen er det konsert kl. 21.15. Nå tror jeg det var rett. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=24507 Der står det.
Faens til tullsnakk på meg, det jeg mener er at det er noe "backstage" greier i dag. 21.30. I morgen er det konsert kl. 21.15. Nå tror jeg det var rett. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=24507 Der står det.