TheClansman wrote:Til alles opplysning begynner det 21.30 pÄ svensk tv2 eller hva kanalen heter, dere skjÞnner hvilken jeg mener. I kveld! Fredag altsÄ. MÄses
Nei, i kveld er det backstage-opplegg visstnok. Konserten sendes i mÄrra.
It is currently 13 Dec 2024, 18:02
De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine
TheClansman wrote:Til alles opplysning begynner det 21.30 pÄ svensk tv2 eller hva kanalen heter, dere skjÞnner hvilken jeg mener. I kveld! Fredag altsÄ. MÄses
Post by Rönnewiig »
Udun wrote:TheClansman wrote:Til alles opplysning begynner det 21.30 pÄ svensk tv2 eller hva kanalen heter, dere skjÞnner hvilken jeg mener. I kveld! Fredag altsÄ. MÄses
Nei, i kveld er det backstage-opplegg visstnok. Konserten sendes i mÄrra.
DOH wrote:Var vel ikke sÄ veldig spennende, det backstage-greiene. Interessant var det dog Ä se at Steve Harris faktisk plukket ut X-Factor blant sine 5 favoritt Maiden-skiver.
Vorax wrote:DOH wrote:Var vel ikke sÄ veldig spennende, det backstage-greiene. Interessant var det dog Ä se at Steve Harris faktisk plukket ut X-Factor blant sine 5 favoritt Maiden-skiver.
Hehe, sÄg det jeg og, han la vel ogsÄ frem dance of death og rock in rio. SÊre valg spÞr du meg...
Udun wrote:Jeg sÄ dokumentaren, og heldigvis var ikke Gers intervjuet. Det ville nesten vÊre for dumt. Savna Nicko dog. Har trua pÄ den fyren.
ForĂžvrig helt enig med Bruce da han plukka ut de beste skivene.
Post by AndreWerdenskrieg »
Wickerman wrote: i helsinki danset Gers sÄ mye at Bruce mÄtte stoppet han da han kjÞrte sitt eget lÞpt i 'pausen' sanctuary.
Gers ble tydeligen smittet av pulikum.