Steve-Peck wrote:Søren! Må jeg slutte å like Crimson Glory nå?AndreWerdenskrieg wrote: Jöss, jeg er enig med Steve-Peck..
Det kommer egentlig som et sjokk at du liker bra band.
It is currently 22 Dec 2024, 20:34
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by AndreWerdenskrieg »
Steve-Peck wrote:Søren! Må jeg slutte å like Crimson Glory nå?AndreWerdenskrieg wrote: Jöss, jeg er enig med Steve-Peck..
Post by Steve Peck »
AndreWerdenskrieg wrote:Steve-Peck wrote:Søren! Må jeg slutte å like Crimson Glory nå?AndreWerdenskrieg wrote: Jöss, jeg er enig med Steve-Peck..
Det kommer egentlig som et sjokk at du liker bra band.
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
Post by Steve Peck »
Post by Steve Peck »
Noen av oss når (heldigvis) aldri det punktet der DT blir for enkelt.AlowishusDevadanderCletus wrote:på ungdomsskolen var det gøy. nå er det bare gay.
Steve-Peck wrote:Noen av oss når (heldigvis) aldri det punktet der DT blir for enkelt.AlowishusDevadanderCletus wrote:på ungdomsskolen var det gøy. nå er det bare gay.
qweac wrote:Selv har jeg aldri hørt noe særlig dream theater. Begynte først å høre på de her om dagen. Startet med TOT. Syntes straks den var j****g bra så jeg har nå skaffet Octavarium. Vanvittig god den også.
Honor Thy Father er jo en helt genial låt!
Post by UndeadFlowerKing »
qweac wrote:Selv har jeg aldri hørt noe særlig dream theater. Begynte først å høre på de her om dagen. Startet med TOT. Syntes straks den var j****g bra så jeg har nå skaffet Octavarium. Vanvittig god den også.
Honor Thy Father er jo en helt genial låt!
Ayreon1 wrote:I lys av bandets seneste skive 'Octavarium' har det vært mye diskutering/dissing/menginger om Dream Theater her på forumet.
For min egen del så syns jeg at deres åttende verk er meget bra. Jeg har følgt bandet nesten fra starten og syns at alle skivene er spesielle på hver sin måte. Men 'Octavarium' er kanskje ikke en skive for tenåringer som nettopp er blitt kjent med bandet.
Post by panzermann »