Gorgoroth
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Spermatozoon
- Mood:
Byrial wrote:Syns stort sett det meste Gorgoroth er svært bra men stemmen går til Antichrist; kjempemessig skive.
De som syns Destroyer sugde, ta dere en bolle for f**n...
Twilight of the Idols er digg foresten
Er enkelte i bandet som ikke er helt fornøyd med den platen, så du får sende boller
-
Topic author - Belieb
- Mood:
Destroyer er ikke så ille. Jeg syns faktisk TOTI er den svakeste skiva til Gorgoroth.
Stian wrote:Celtic Frost - Opeth 1-0.
plystrup wrote:Byrial wrote:Syns stort sett det meste Gorgoroth er svært bra men stemmen går til Antichrist; kjempemessig skive.
De som syns Destroyer sugde, ta dere en bolle for f**n...
Twilight of the Idols er digg foresten
Er enkelte i bandet som ikke er helt fornøyd med den platen, så du får sende boller
Hva bandet syns betyr da mindre..? Boller koster mye porto
TECHNITIÄNS ÖF SPÅCE
SHIP EÅRTH THIS IS
YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING
YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEÄD
SHIP EÅRTH THIS IS
YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING
YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEÄD
-
- Spermatozoon
- Mood:
Det tøffeste av alt er jo "A Sorcery Written In Blood" demoen, men ellers går jeg for Pentagram og Destroyer.
olavr wrote:ZNDN wrote:Gaahl wrote:Pentagram er den klart beste, men Antichrist og Under The Sign of hell rett bak. Resten av skivene er meget gode, men Incipit s***n er blant de dårligste BM-skivene som er laget. Bare tull og tøys, og det finnes ikke stemning på den.
Er det den med unchain my heart på og slikt?
Unchain my heart er en genial låt. ikke til å undervurderes.
Nei makan til tøys. Hele skiva er bare en gedigen tragedie, nesten på lik linje med Metallicas "comeback" med St. Anger. Fysjom.
Gaahl wrote:olavr wrote:ZNDN wrote:Gaahl wrote:Pentagram er den klart beste, men Antichrist og Under The Sign of hell rett bak. Resten av skivene er meget gode, men Incipit s***n er blant de dårligste BM-skivene som er laget. Bare tull og tøys, og det finnes ikke stemning på den.
Nei makan til tøys. Hele skiva er bare en gedigen tragedie, nesten på lik linje med Metallicas "comeback" med St. Anger. Fysjom.
Synes den skiva er best (smått genial faktisk) og resten av det jeg har hørt er kjedelig bm i i mine ører..
"I loved you in Bloodsport"
-
- Belieber
- Mood:
Gaahl wrote:olavr wrote:ZNDN wrote:Gaahl wrote:Pentagram er den klart beste, men Antichrist og Under The Sign of hell rett bak. Resten av skivene er meget gode, men Incipit s***n er blant de dårligste BM-skivene som er laget. Bare tull og tøys, og det finnes ikke stemning på den.
det utsagnet der, vitner f**n meg om idioti.
olavr wrote:Gaahl wrote:olavr wrote:ZNDN wrote:Gaahl wrote:Pentagram er den klart beste, men Antichrist og Under The Sign of hell rett bak. Resten av skivene er meget gode, men Incipit s***n er blant de dårligste BM-skivene som er laget. Bare tull og tøys, og det finnes ikke stemning på den.
det utsagnet der, vitner f**n meg om idioti.
Fullstendig uenig. Begge skivene er gode eksempler på hvordan metal ikke skal gjøres.