Festival Forum
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Festival Forum
Synes de 20 trådene om Wacken er nok et bevis på at et eget forum for festivaler er på sin rette plass...
Dukker til stadighet opp nye festivaler, og ser de ligger spredt over General Metal, Det forumet som dekker sjangeren festivalen går under og Announcement.
Nå som HITS nærmer seg er det vel fare for ca. 10-15 nye tråder.
Bildetråder fra festivaler bør holdes på fotoforum, det synes jeg sier seg selv.
...eller ikke
Dukker til stadighet opp nye festivaler, og ser de ligger spredt over General Metal, Det forumet som dekker sjangeren festivalen går under og Announcement.
Nå som HITS nærmer seg er det vel fare for ca. 10-15 nye tråder.
Bildetråder fra festivaler bør holdes på fotoforum, det synes jeg sier seg selv.
...eller ikke
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Belieber
- Mood:
Er faktisk ikke så mange nye tråder.MARDUK wrote:Synes de 20 trådene om Wacken er nok et bevis på at et eget forum for festivaler er på sin rette plass...
Jeg støtter forslaget. der kan screamboardere avtale ting og tang om hvor og når de skal møtes osv. isteden for hundre tråder om samme tingen på announcement.
kan jo eventuelt være et "festival og konsert forum", med festivaler og konserter generelt. og eventuelt andre "påfunn" screamere måtte finne på
kan jo eventuelt være et "festival og konsert forum", med festivaler og konserter generelt. og eventuelt andre "påfunn" screamere måtte finne på
Wesker wrote:Jeg støtter forslaget. der kan screamboardere avtale ting og tang om hvor og når de skal møtes osv. isteden for hundre tråder om samme tingen på announcement.
Enig! Stemmer for en Arrangements tråd!
-
- Belieber
- Mood:
Men en ting som kunne ha vært hadde vært et forum for festival og konsert-diskusjon.
Det hadde gjort seg, for da hadde det blitt så j***a mye enklere å unngå dobbelttråder, uten at det nødvendigvis blir noe lite forum av den grunn (slik jeg tror at et uteleukkende Festival-forum hadde blitt).
Annonensering av arrangementer skulle selvsagt fortsatt gått på announcements, men når folk skal planlegge og diskutere i det vide og breie om konserter og festivaler, så kunne det med fordel vært gjort på ett enkelt forum.
Det hadde gjort seg, for da hadde det blitt så j***a mye enklere å unngå dobbelttråder, uten at det nødvendigvis blir noe lite forum av den grunn (slik jeg tror at et uteleukkende Festival-forum hadde blitt).
Annonensering av arrangementer skulle selvsagt fortsatt gått på announcements, men når folk skal planlegge og diskutere i det vide og breie om konserter og festivaler, så kunne det med fordel vært gjort på ett enkelt forum.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Kill.f**k.Die. wrote:Annonensering av arrangementer skulle selvsagt fortsatt gått på announcements, men når folk skal planlegge og diskutere i det vide og breie om konserter og festivaler, så kunne det med fordel vært gjort på ett enkelt forum.
Enig, enig.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Som sagt lenger opp; hva med å lage Arrangements under Announcement? Der kan man avtale møter, fester, festivaler osv.osv.
-
- Belieber
- Mood:
Harvest wrote:Bra forslag av KFD!
Det var jo faktisk Wesker som foreslo det først...
Men jauda, det hadde nok funket fint.
-
- Belieber
- Mood:
Det så jeg faktisk ikke!aurgelme wrote:Harvest wrote:Bra forslag av KFD!
Det var jo faktisk Wesker som foreslo det først...
-
- Belieber
- Mood:
Har dårlige episoder fra festivaler. Spesielt fra Quarten 02.
Fant ikke veien til campingen...gikk 3 km i feil retning. Når vi først kom der hadde vi glemt å bestille campingplass. Traff noen kamerater som hadde bestilt campingplass og fikk et lite Cola-telt i bonus. Det fikk vi da!
Dette var plassert i en skrp bakke med en 15 kilo's stein midt under det, og når vi våkna lå vi sammenkrøllet i åpningen.
var minst 40 grader i teltet når vi våkna. Kameraten min våkna hele tiden med foten i potetsalaten, mens brødet var bløtt av fuktigheten.
Jeg fikk andregrads solforbrenning på skulderen...flotte bobler der hehe.
Neste dag gikk jeg en hel dag uten å drikke (vel...festival).
Traff noen sørlendinger med skumle maursyrekanner.,..,drakk av dette da. Besvimte på stedet...spydde blod...endte opp på sykehus. Hadde sprukket spiserøret. Legene sa det leget seg av seg selv, men ikke drikk alkohol i 1 uke. Gjorde det..gikk fint (dumt gjort da..men festival..damn)
Sovna i Baneheia etter noen morgenpils og det faste morgenbadet
GIMME A HOTEL!
Fant ikke veien til campingen...gikk 3 km i feil retning. Når vi først kom der hadde vi glemt å bestille campingplass. Traff noen kamerater som hadde bestilt campingplass og fikk et lite Cola-telt i bonus. Det fikk vi da!
Dette var plassert i en skrp bakke med en 15 kilo's stein midt under det, og når vi våkna lå vi sammenkrøllet i åpningen.
var minst 40 grader i teltet når vi våkna. Kameraten min våkna hele tiden med foten i potetsalaten, mens brødet var bløtt av fuktigheten.
Jeg fikk andregrads solforbrenning på skulderen...flotte bobler der hehe.
Neste dag gikk jeg en hel dag uten å drikke (vel...festival).
Traff noen sørlendinger med skumle maursyrekanner.,..,drakk av dette da. Besvimte på stedet...spydde blod...endte opp på sykehus. Hadde sprukket spiserøret. Legene sa det leget seg av seg selv, men ikke drikk alkohol i 1 uke. Gjorde det..gikk fint (dumt gjort da..men festival..damn)
Sovna i Baneheia etter noen morgenpils og det faste morgenbadet
GIMME A HOTEL!
Lag et forum som heter. Fesitvaler 2005. Til jul kan man byttet dette til Festivaler 2006. mot slutten av 2006 kan man slette 2005 forumet og lage et festivaler 2007 forum. På dennne måten får de gamle postene leve litt...
-
- Belieber
- Mood: