Gehenna - WW
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
hørte nettopp dette for første gang (!..(får unnskylde med at jeg var flere måneder på ferie og kom tilbake i slutten av august)), fatter ikke at jeg har hørt mer lovprising og gnål. fy f**n for et sjefsalbum. dette likte jeg.
faktisk likte jeg det så godt at jeg måtte lete frem denne tråden for å reklamere det.
faktisk likte jeg det så godt at jeg måtte lete frem denne tråden for å reklamere det.
-
- Beli
- Mood:
Sitter faktisk å hører First Spell akkurat nå. DEN får ikke jeg til å sitte, mens WW derimot er årets album for min del.
NecroDemon wrote:Sitter faktisk å hører First Spell akkurat nå. DEN får ikke jeg til å sitte, mens WW derimot er årets album for min del.
First Spell er jo bra, mann. Liker den faktisk bedre enn "WW", som for øvrig er en helt ok skive.
-
- Beli
- Mood:
Harvest wrote:NecroDemon wrote:Sitter faktisk å hører First Spell akkurat nå. DEN får ikke jeg til å sitte, mens WW derimot er årets album for min del.
First Spell er jo bra, mann. Liker den faktisk bedre enn "WW", som for øvrig er en helt ok skive.
Hehe, jeg prøver, jeg prøver.
Men det skal legges til at jeg hørte den for første gang rett etter WW kom ut. Har hatt den i hylla i noen år, men aldri tatt den frem. Gehenna var det kona som brakte i hus, så jeg har egentlig aldri hatt noe forhold til musikken. Regner med den sitter etterhvert.
NecroDemon wrote:Harvest wrote:NecroDemon wrote:Sitter faktisk å hører First Spell akkurat nå. DEN får ikke jeg til å sitte, mens WW derimot er årets album for min del.
Hehe, jeg prøver, jeg prøver.
Men det skal legges til at jeg hørte den for første gang rett etter WW kom ut. Har hatt den i hylla i noen år, men aldri tatt den frem. Gehenna var det kona som brakte i hus, så jeg har egentlig aldri hatt noe forhold til musikken. Regner med den sitter etterhvert.
Aha, selv hørte jeg First Spell lenge før WW kom ut. Den sitter nok etterhvert.
-
- Infant
- Mood:
Knall album jah! Liker Gehenna Ganske godt jah!
Immortal.
JAHHH! IMMORTAL NEMLIG!
HELLVETE!--Necrotisk Sattan Thrash!!!
www.tribute.no
www.mefisto.no
JAHHH! IMMORTAL NEMLIG!
HELLVETE!--Necrotisk Sattan Thrash!!!
www.tribute.no
www.mefisto.no