RoadRunner vs Nuclear Blast
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Nå om dagen er Nuclear Blast milevis foran Roadrunner i kvalitet. Har Roadrunner noe annet enn nu-metal egentlig ????
Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
-
Topic author - Belieber
- Mood:
HAD wrote:Nå om dagen er Nuclear Blast milevis foran Roadrunner i kvalitet. Har Roadrunner noe annet enn nu-metal egentlig ????
3 Inches of Blood !! En av fjorårets beste skiver. Utenom denne er det vel stort sett metalcore og noe nu-metal-lignende saker.
Gjennom alle tider er det Roadrunner:
Slayer, Mercyful Fate, King Diamond, Obituary, Sepultura, Pestilence, Sadus, Deicide, Cynic, Immolation, Suffocation. Bare de navna der knekker hva som helst.
Og ikke minst hadde de Death før NB, hehe.
Slayer, Mercyful Fate, King Diamond, Obituary, Sepultura, Pestilence, Sadus, Deicide, Cynic, Immolation, Suffocation. Bare de navna der knekker hva som helst.
The lime of the ancient marinade.
mantorgath wrote:roadrunner gir ikke ut nu-metal.
OK. Da gjør jeg som Marken sier og kaller det metalcore da....Suger gjør det uansett....
Metal music we listen
Nå om dagen har jo Nuclear Blast mange lovende og klassiske band i ermet.
Gir vel ut litt mer enn Road Runner også, for jeg har vel så og si ingen plater fra Road Runnder Records.
Det skal jo sies at Road Runner er ganske ukjent for meg, selvom jeg har hørt om de.
Gir vel ut litt mer enn Road Runner også, for jeg har vel så og si ingen plater fra Road Runnder Records.
Det skal jo sies at Road Runner er ganske ukjent for meg, selvom jeg har hørt om de.
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-
- Rocker
- Mood:
Espen wrote:Gjennom alle tider er det Roadrunner:
Vist f**n, roadrunner records har vært høvdinglabelen igjenom tidene.. Men Slayer har da aldri vært på roadrunner, kun blitt distrubiert av dem i europa osv....Og Roadrunner har(hadde) også Deicide!!!!
Men i disse tider ligger de ganske likt... Mye møl og litt bra fra begge selskapene.
Ja,OpethSabizz wrote:AndersMarken wrote:Før Roadrunner, nå Nuclear Blast.
Er det noen bra band på RR nå, i det hele tatt?
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
A bottle of wine and a bucket of blood
-
- Poser
- Mood:
Fasiten. Word up!Tenebres wrote:Begge var bra, særlig RR. Nå synes jeg begge to suger.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!