Falon wrote:Pervertor_666 wrote:Mephistofeles wrote:Pervertor_666 wrote:Mephistofeles wrote:Er det noe som er oppskrytt så er det vokalen til Maniac, høres ut som en krysning av kvekking og en katt som hoster opp hårballer.
"Hahaha". La det nå for all del gå sport i å finne på "morsomme" ting å sammenligne vokalen til Maniac med. Fyren har fått nok p**s av idioter her på forumet.
Vokalen til Maniac er jo ikke akkurat oppskrytt da din tullekuk, det er jo langt flere som misliker vokalen hans enn de som faktisk liker den. Selv synes jeg Maniac har en særegen stemme, men når ikke helt opp til Attilas nivå. Maniac gjør en flott figur på "Wolf`s lair abyss" EP`en, og en brukbar jobb på "Chimera". Vokalen hans på "Deathcrush" derimot er fantastisk dårlig.
Når man utgir såpass dårlige vokalprestasjoner, fortjener man all hetsingen man kan få.
Bonusen for "særegen stemme" passer like godt til Maniac som Banehogg.
Særegen trenger ikke nødvendigvis bety noe veldig positivt, men heller noe originalt og annerledes, og det kan ingen ta fra fyren uansett hvor ræva vokalist du eller andre mener han måtte være.
Hvorfor er det slik att alle skal snakke stygt om stemmen til den karen? Er veldig skjeldent jeg møter på noen som liker han som vokalist.. må si jeg liker stemmen hans.. hva hadde Wolf's lair abyss vært uten maniac? ikke på langt nær det den er i allefall, ikke i mine øyne..GDOW er jo også særegen og rå..
Jeg er enig med deg, så hvorfor "arresterer" du meg? Jeg mener Maniac har en særegen- men samtidig helt ok stemme, verken mer eller mindre. Finnes langt bedre vokalister enn Maniac, men også j****g mange dårligere.