kruneh wrote:Byrial wrote:Alltid stor bokstav etter punktum, helt riktigTenebres wrote:Kunst med stor K.
Han er uansett god til å skrive norsk til å være fransk, det ska´n ha!
Fransk? Alvorlig? Jøsses.
It is currently 29 Dec 2024, 19:35
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Tenebres wrote:Turion wrote:Alt er ufattelig bra. Men Anthems er nok størst for meg.
Emperor? Ustrukturert rot? Pisspreik. Det krever bare en del å sette seg inn i det. Selv om det opplagt finnes en del folk som ikke har hjerne til å gjøre så..
Når man aldri har hørt Emperor før og hører et kort utdrag av Anthems (første utgivelse, jeg vet ikke hvordan er lyden på den andre) er "chaos" det første inntrykket som kommer, det forstår jeg faktisk godt. Produksjonen/lyden og den overkompliserte musikken skaper den effekten... og jeg antar at det var litt poenget også. Men ustrukturert? Haha! Veldig avansert struktur betyr ikke ustrukturert.
Uansett, Anthems er en av de beste black-metal skivene jeg noengang har hørt. Kunst med stor K.
Turion wrote:Tenebres wrote:Turion wrote:Alt er ufattelig bra. Men Anthems er nok størst for meg.
Emperor? Ustrukturert rot? Pisspreik. Det krever bare en del å sette seg inn i det. Selv om det opplagt finnes en del folk som ikke har hjerne til å gjøre så..
Når man aldri har hørt Emperor før og hører et kort utdrag av Anthems (første utgivelse, jeg vet ikke hvordan er lyden på den andre) er "chaos" det første inntrykket som kommer, det forstår jeg faktisk godt. Produksjonen/lyden og den overkompliserte musikken skaper den effekten... og jeg antar at det var litt poenget også. Men ustrukturert? Haha! Veldig avansert struktur betyr ikke ustrukturert.
Uansett, Anthems er en av de beste black-metal skivene jeg noengang har hørt. Kunst med stor K.
Faktisk er det en av de beste skivene jeg har hørt uavhengig av sjanger. Men du har rett i det du sier. Man må sette seg inn i det ja. Jeg kjøpte den med en gang den kom ut. Og forventet meg vel en forfinet oppgradering av In the Nightside. Men etter å ha hatt i skiva i 10 min tenkte jeg bare "Hva f**n er dette?" Jeg måtte ta skiva ut av spilleren for å se om jeg hadde fått riktig cd i platesjappa. Men uansett var poenget at det er galt å kalle det ustrukturert. Som sagt enig i at det kan virke sik på folk....men jeg blir like irritert på de som sier det fordi..
Post by Agent Orange »
Salsten wrote:Agent Orange wrote:Emperor
Riktig.
I denne pollen blir det "Wrath of the tyrant".
Stian wrote:Celtic Frost - Opeth 1-0.
Post by Nils Barvåg »