Nightwish: MĂžkkaband or not? - del II
Nightwish er ikke heeelt det store, men i bunn og grunn et solid band som lager gode lÄter, med ei fantastisk bra sangerinne. Men de gÄr meg pÄ nervene. Ok, de hadde ettpar gode lÄter pÄ fÞrste albumet, men da irriterer Tarjas ekstreme aksent for mye.
Gode som bakgrunnsmusikk, irriterende som noe man mÄ vie konsentrasjon til. Alt i alt stemte jeg for at de er bra, jeg. Det er nok av virkelige mÞkkaband der ute... (
Manowar!)
Gode som bakgrunnsmusikk, irriterende som noe man mÄ vie konsentrasjon til. Alt i alt stemte jeg for at de er bra, jeg. Det er nok av virkelige mÞkkaband der ute... (
Manowar!)
Truls_of_Doom wrote: Spesielt nÄr de maltrakterte "Symphony of Destruction" pÄ SRF.
MAKAN!!!
SeriÞst? Tarja-vokal pÄ den lÄta? Da tror jeg at jeg hadde blitt provosert. Er vel ikke vits i Ä spÞrre hvordan det hÞrtes ut.. eller?
Tiwar wrote:Truls_of_Doom wrote: Spesielt nÄr de maltrakterte "Symphony of Destruction" pÄ SRF.
MAKAN!!!
SeriÞst? Tarja-vokal pÄ den lÄta? Da tror jeg at jeg hadde blitt provosert. Er vel ikke vits i Ä spÞrre hvordan det hÞrtes ut.. eller?
Marko Hietala tar seg av den, sÄ bare ro ned...
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
MĂžkkaband ja. MĂžkkaband ja. MĂžkkaband ja.
Hmm, fÞrste albumet jeg kom over av de var vel Wishmaster pÄ slutten av 90 tallet, og da vra jeg veldig positivt overrasket over bandet og albumet.
Oceanborn og har noen godlÄter, problemet mitt med bandet er at det blir for mye Tarja og pÄ grunn av dette ble jeg og fort lei bandet.
SÄ for min egen del, sÄ kan jeg fint hÞre de uten Ä grine pÄ nesen, men er pÄ ingen mÄte et band som blir spilt i min cdspiller i disse dager.
SĂ„ noe mĂžkkaband er de vel ikke for min del
Oceanborn og har noen godlÄter, problemet mitt med bandet er at det blir for mye Tarja og pÄ grunn av dette ble jeg og fort lei bandet.
SÄ for min egen del, sÄ kan jeg fint hÞre de uten Ä grine pÄ nesen, men er pÄ ingen mÄte et band som blir spilt i min cdspiller i disse dager.
SĂ„ noe mĂžkkaband er de vel ikke for min del
En halv halvliter er ikke halveis tom, men halveis full... pÄfyll takk !
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Rintrah wrote:MĂžkk! Dessutem er eg altfor sofistikert til Ă„ kunne like slik kommersiell, platt fjortismusikk.
NĂ„ er jeg bare nyskjerrig, men hvorfor er det fjortismusikk? SpĂžr ikke for Ă„ "ta deg", jeg bare lurer.
HÞrte litt pÄ Wishmaster i stad. Fortsatt minner fra den tiden jeg digga de.
Nightwish er absolutt ikke blandt det dÄrligste man finner innenfor metallen, synes de fÄr mye unÞdvendig p**s. Men sÄnn gÄr det da det er trend Ä hate div. band.
Nightwish er absolutt ikke blandt det dÄrligste man finner innenfor metallen, synes de fÄr mye unÞdvendig p**s. Men sÄnn gÄr det da det er trend Ä hate div. band.
-
- Poser
- Mood:
Nightwish er et helt Ällreit band. Oceanborn er jo en fremragende skive. Jeg liker faktisk ogsÄ Nemo-lÄten......
-
- Belieber
- Mood:
Dyktige folk, men ikke helt min greie. Men likte faktisk konserten pÄ Wacken. De spilte jo High Hopes ogsÄ! Fett
Terrorsatan wrote:Dyktige folk, men ikke helt min greie. Men likte faktisk konserten pÄ Wacken. De spilte jo High Hopes ogsÄ! Fett
Det gjorde de pÄ Hell i helga ogsÄ. Den gjor seg den
Grei nok utekonsert, men synes lyden var dÄrlig. Ikke hÞyt nok!
Har vel blitt bortskjemt pÄ SRF
Conan wrote:liker Nightwish selv,men fjortismusikk,tja,er vel litt for dumt Ä si,sÄ ene Iron maiden konserten i oslo ifjor,fy f og mange fortiser og smÄunger som sto utafor,skal man kalle det fjortismusikk ogsÄ da?
Kan du godt!
Vidvandre wrote:Conan wrote:liker Nightwish selv,men fjortismusikk,tja,er vel litt for dumt Ä si,sÄ ene Iron maiden konserten i oslo ifjor,fy f og mange fortiser og smÄunger som sto utafor,skal man kalle det fjortismusikk ogsÄ da?
Kan du godt!
ikke noe vondt om Iron maiden sin musikk,det er veldig bra,men kan likegodt kalle det fjortismusikk ogsÄ ja med tanke pÄ alle smÄungene med maiden skjorter rundt omkring.
NÀmen det er jo bare sött.Conan wrote:Vidvandre wrote:Conan wrote:liker Nightwish selv,men fjortismusikk,tja,er vel litt for dumt Ä si,sÄ ene Iron maiden konserten i oslo ifjor,fy f og mange fortiser og smÄunger som sto utafor,skal man kalle det fjortismusikk ogsÄ da?
Kan du godt!
ikke noe vondt om Iron maiden sin musikk,det er veldig bra,men kan likegodt kalle det fjortismusikk ogsÄ ja med tanke pÄ alle smÄungene med maiden skjorter rundt omkring.