Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Nye Skiva til Slipknot.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

hva syntes folk om den?

1 (Suger)
10
21%
2
1
2%
3
10
21%
4
14
29%
5 (Best)
13
27%
 
Total votes: 48
User avatar

Kentucky
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 29 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kentucky »

mantorgath wrote:det er et knallbra album, men det er ikke like mye "slipknot-stemning" over det, de har dempet seg en del. albumet er utrolig bra teknisk, men savner gnisten de hadde i iowa og s/t....

Agreed.

User avatar

Oni
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 10 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Oni »

Alt disse gutta tar i blir til gull! Så de live på quarten, så de live på spektrum og så de live på rockefeller. (Hvor jeg forsåvidt også møtte James, den ene gitaristen) Etter min mening; det beste bandet på jord.

User avatar

Peisy
Belieber
Belieber
Posts: 88
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Peisy »

Fikk skiva idag og hørte igjennom for første gang. Syntes det var drifett jeg...

User avatar

Bjoern
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 24 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Bjoern »

Hæ? KOmmet ny skive? Eller er det bare snakk om The Subniminal verses eller hvordan f**n det skrives..?
Image
"In the beginning, the universe was created. This has made a lot of people angry and is widely regarded as a bad move"

User avatar

Peisy
Belieber
Belieber
Posts: 88
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Peisy »

Bjoern wrote:Hæ? KOmmet ny skive? Eller er det bare snakk om The Subniminal verses eller hvordan f**n det skrives..?
Er nok den skiva vi snakker om ja, hehe!

User avatar

Kentucky
Spermatozoon
Posts: 0
Joined: 29 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kentucky »

sorgh wrote:fytti f**n for et dårlig album. Slipknot er noe av det mest patetiske metal bandet jeg har vært borti. La dem bli der borti statene med sine idiotiske masker og rotne. Men selvfølgelig, alle har sin smak, så nu-metal fans elsker vel dette.

Da er det vell bedre med lik-sminke og masse blod på scenen. Siden du begrunner så bra ;)

User avatar

TLZ
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 19 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TLZ »

HeimBrent wrote:Jeg har aldri likt bandet, og vet ikke om jeg orker å skjekke ut denne. Hvis det er dårligere enn alt det andre de har gitt ut så er vel det 150 kroner ut av vinduet.
Vol3 er radikalt forskjellige fra alt annet de har laget, selv synes jeg det meste de har laget utenom denne platen er dritt. Men denne, denne er genial. Vil anbefale deg å i hvertfall gi den en sjangse. Hovedinspirasjonskilder for denne platen er Slayer og Radiohead. Rått, med med variasjon og litt eksperimentering. (Men ikkke så eksperimentelt som Radiohead altså)

User avatar

HappyCamper
Belieber
Belieber
Posts: 22
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by HappyCamper »

Nå har jeg hørt hele skiva hos ei venninne som er storfan

Må nok ærlig innrømme at jeg hadde lyst til å gråte, men kunne ikke fordi ho satt ved siden av meg hele tida

Sugde ja - SUGDE gjorde denna skiva - Hvis du ikke fikk det med deg, så sugde denna skiva skikkelig

Sugde, det er hva den gjorde

Men, men - Da veit jeg jo det

At den suger
-Excuse me, Miss. Are your children twins?

-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?

-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice

User avatar

Roar
Belieber
Belieber
Posts: 18
Joined: 29 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Roar »

Kjøpte i dag. Står på i bakgrunnen, så det er litt vanskelig å lytte, men høres veldig bra ut så langt.Vokalen <3

Locked Previous topicNext topic