DreamGhost wrote:"Brothers in Arms - Road to Hill 30!"
Installert, spillt 20 minutter og siden avinstallert igjen. Det var kroner jeg heller burde ha shoppet plater for...
Enig. Selv om jeg faktisk moret meg de 3 første timene.
It is currently 23 Dec 2024, 11:06
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Conan »
AD wrote:Tenebres wrote: Som en snikende, kald, følelsesløs og stille morder? Nei takk... vi trenger ikke en gammel ape-aktig berg av muskler.
Som sagt, Robert Patrick er best... bare barber ham hodet:
I Sopranos er han ikke like tøff, nei.
Og Conan: For en teit tråd, din fjortis.
tja,like teit som resten av trådene her på screamforumet.
AD wrote:Tenebres wrote: Som en snikende, kald, følelsesløs og stille morder? Nei takk... vi trenger ikke en gammel ape-aktig berg av muskler.
Som sagt, Robert Patrick er best... bare barber ham hodet:
I Sopranos er han ikke like tøff, nei.
Og Conan: For en teit tråd, din fjortis.
Stian wrote:Noen som har tips til gode western-spill?
Og så skulle jeg ønske jeg visste om noe a la WoW, men med mer fokus på rollespillbiten. Anyone?
Siste jeg kjøpte var forøvrig WoW. Har liksom ikke vært noen grunn til å kjøpe noe etter det, det tar nok tid.
Og siste innspill(!); Noen som vet om det er noe nytt Hitman på gang? Helt suveren serie.
DecrapifierOfBajswafflers wrote:BlueGrot wrote:Battlefield 2
<3
Blir derimot lite spilling her på Trøndertun.
prøvde demoen. faller fortsatt ikke helt for den greia. er uansett opptatt med å trene opp nades til Mohaa - landslaget nuh
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer før. Nå har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte på Åråsen, som må omgås åndssvake og illeluktende mennesker hver dag.
BlueGrot wrote:DecrapifierOfBajswafflers wrote:BlueGrot wrote:Battlefield 2
<3
Blir derimot lite spilling her på Trøndertun.
prøvde demoen. faller fortsatt ikke helt for den greia. er uansett opptatt med å trene opp nades til Mohaa - landslaget nuh
ZE DEMO IZ NÅZZINK!1
Ufattelig fett når det er mye folk på mappet, alt er j***a hektisk og medics flyr i fleng frem i fronten for å redde folk.
Å farte rundt i et fullasta Black Hawk-helikopter er heller ikke feil, og skaffer deg drøyt med poeng hvis du er pilot. 2 Engineers som kan reparere flyet, 2 Medics som gjør at folk regainer health i helikopteret og 2 Support som fyller opp ammo så har du en selvstendig enhet som det er skitvanskelig å stoppe. Hvis du har 3 engineers så repareres skaden fra et rakettreff før den som skjøt har hatt tid til å lade om og skyte igjen. Mycket trävligt.
Hvis i tillegg alle i helikopteret er i squad, kan de spawne på squadleaderen, som helst bør sitte i cockpiten for å unngå å bli kverka så fort.
Voila!