Harvest wrote:mashadar wrote:albumet kommer garantert å vokse sterkt framover, sjøl om jeg er litt skuffa nå i starten...
Sånn hadde jeg det også den første uka, som vanlig, men fy f**n som den vokser!!!
gleder meg som en alkis på trygdedagen!
It is currently 21 Nov 2024, 19:26
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Stressminister »
Post by PanzerMargot »
Porcus wrote: Lyden er forresten skikkelig god.
entheogen wrote:Tror jeg liker første låta best. Men jeg har ikke hørt gjennom skiva mange nok ganger til å egentlig bestemme meg enda. Ble litt skuffa første gang, syns de repeterer seg selv altfor mye. Alikevel har den fått litt taket på meg nå, og jeg syns det er noen bra låter her. Men jeg skulle ønske meg litt mer nytenkning. Dessuten syns jeg clean-vokalen tidvis blir litt VEL homo. hehe, ok, Opeth er litt gay, men noe av vokalen/melodilinjene på den siste skiva tar det litt for langt for min smak.
Post by Gulbrandsen »
MARDUK wrote:Agent Orange wrote:Elendig skive. Dårligste til Opeth.
Hvorfor gidder du å kommentere i alle trådene om Opeth når du hater bandet og skriver det samme i alle trådene......?
Post by Gulbrandsen »
AD wrote:entheogen wrote:Tror jeg liker første låta best. Men jeg har ikke hørt gjennom skiva mange nok ganger til å egentlig bestemme meg enda. Ble litt skuffa første gang, syns de repeterer seg selv altfor mye. Alikevel har den fått litt taket på meg nå, og jeg syns det er noen bra låter her. Men jeg skulle ønske meg litt mer nytenkning. Dessuten syns jeg clean-vokalen tidvis blir litt VEL homo. hehe, ok, Opeth er litt gay, men noe av vokalen/melodilinjene på den siste skiva tar det litt for langt for min smak.
Jeg synes det er fint jeg. Han synger mye mer melismatisk på denne skiva. Harlequin Forest er nok favoritten. The Grand Conjuration er også en praktlåt. Hele albumet er knall!
Post by Gulbrandsen »
OnkelOnd wrote:HeheGulbrandsen wrote:...elsker Opeth.....
Regner med du fikk tatt endel bra bilder(pressepass and all),legg gjerne ut de du ikke bruker i evt livereportasjer.
Udunpute wrote:The Baying of The Hounds er vel favoritten. Delt førsteplass med Hours of Wealth, hvor Åkerfeldt synger så bra at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Malebolgia wrote:Gurglevokalen er vel death metal nok til at det blir "extreme"?
Snik wrote:Dirant wrote:den j***a soulsynginga på "Hours of wealth."
Utvilsomt det verste partiet i bandets historie, skipper alltid videre før han begynner å synge. Synd, for introen er ganske flott.