Turbomediehoreneger :roll:
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291225
med den kravlista der bør dem vel strengt tatt fått valget; Den lista ELLER penger..
Dø i gazzzz
Edit; ja rideren er kommentert før, men uansett
med den kravlista der bør dem vel strengt tatt fått valget; Den lista ELLER penger..
Quartfestivalen fikk også litt å bryne seg på da Turboneger i 2002 holdt sin første konsert på fire år. Bandet krevde da et honorar på 500000 kroner som skulle utbetales i en søppelsekk med krøllete hundrelapper.
- Når man booker et navn som Turboneger, må man regne med såpass, mener festivalarrangør Roger Albin Andersen.
Dø i gazzzz
Edit; ja rideren er kommentert før, men uansett
-
- Poser
- Mood:
Ja. Med untak av Scandinavian Leather. Den SUGER.Navigator wrote:Turboneger er bra musikk iallefall!
Turboneger suger. Møkkaband.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Heter de ikke strengt tatt turbonegro...?
Uansett, musikken er ikke mye å rope "hurra" for! Knut Schreiner er sannsyneligvis landets mest oppskrytte gitarist. Hjelper ikke mye med et "kuult" image... Åja, fingrene inn i øra!
Uansett, musikken er ikke mye å rope "hurra" for! Knut Schreiner er sannsyneligvis landets mest oppskrytte gitarist. Hjelper ikke mye med et "kuult" image... Åja, fingrene inn i øra!
-
- Belieb
- Mood:
Hexus wrote:Heter de ikke strengt tatt turbonegro...?
Takk! Endelig
Stian wrote:Celtic Frost - Opeth 1-0.
Stilen var heilt klart best på Ass Cobra, men Apocalypse Dudes har så utruleg bra rockelåtar at det faktisk er det beste albumet i mine øyrer. Men heilt klart for at dei går tilbake til Ass Cobra-soundet og stilen.manimal wrote:All hail Turboneger!
Kongeband, selv om de var på sitt beste på "ass cobra"
For eit liv
Laraque27 wrote:Stilen var heilt klart best på Ass Cobra, men Apocalypse Dudes har så utruleg bra rockelåtar at det faktisk er det beste albumet i mine øyrer. Men heilt klart for at dei går tilbake til Ass Cobra-soundet og stilen.manimal wrote:All hail Turboneger!
Damn right. Likte de aller best når de var på sitt råeste. Mer punk og mindre rock n roll
-
- Belieber
- Mood:
Laraque27 wrote:Stilen var heilt klart best på Ass Cobra, men Apocalypse Dudes har så utruleg bra rockelåtar at det faktisk er det beste albumet i mine øyrer. Men heilt klart for at dei går tilbake til Ass Cobra-soundet og stilen.manimal wrote:All hail Turboneger!
Da er vi tre.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Belieber
- Mood:
Agent Orange wrote:Hexus wrote:Heter de ikke strengt tatt turbonegro...?
Takk! Endelig
det er det eneste positive jeg har å si, at Schreiner gjør enn meget bra jobb på Kåre And The Cavemen platene
Antarath_MATS wrote:Agent Orange wrote:Hexus wrote:Heter de ikke strengt tatt turbonegro...?
Takk! Endelig
det er det eneste positive jeg har å si, at Schreiner gjør enn meget bra jobb på Kåre And The Cavemen platene
Sitter faktisk med Kåre & the Cavemen ...reverberation! foran meg nå. Tror det var den første singelen de gav ut med bla mr. wild guitar på. Joa, med kåre & the cavemen hadde han en mer interessant sound. Men det han gjør i turbonegro er hinsides uinteressant!
-
- Infant
- Mood:
kunne ha skrevet akkurat det samme (bare på bokmål)
Marduk er genial.MARDUK wrote:Stian wrote:Turboneger har en suveren innstilling! Musikken kan det sies mangt og meget om, i begge retninger, men jeg digger stilen deres.
Men så liker du Ministry, hater Pantera og er vålerenga fan, så du har vel ikke mye du skulle ha sagt.