Saxon vs. Iron Maiden
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Saxon vs. Iron Maiden
Tror jeg vet utfallet av denne pollen, men jeg prĂžver likevel.
Begrunn gjerne svaret deres.
Min stemme gÄr til Saxon, siden de, i motsetning til Maiden, ikke har én dÄrlig skive bak seg. Biff er ogsÄ en av verdens beste frontmenn (i mine Þyne) og tidenes beste vokalist.
Begrunn gjerne svaret deres.
Min stemme gÄr til Saxon, siden de, i motsetning til Maiden, ikke har én dÄrlig skive bak seg. Biff er ogsÄ en av verdens beste frontmenn (i mine Þyne) og tidenes beste vokalist.
Iron Maiden, ser ingen grunn til Ă„ utdype.
Unnamed Silence
HELL-TRAKTOR
HELL-TRAKTOR
Ulli wrote:Han Mr.Abnoctus: FÞrst trodde jeg han var "bare" dritings. Men jeg tror han er bare sÄnn. Vittig! Og ikke minst VENOM!
Teit spÞrsmÄl. Maiden selvfÞlgelig.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
BRA POLL!! elsker begge banda.. men jeg har likevell stÞrst forhold til Maiden (naturligvis?) men i skrivende stund fÄr jeg lyst til Ä stemme Saxon pga de hÞrer jeg mest pÄ for tiden, og de har noen h*****e fest/on the road lÄter som eier alt..
Konklusjon: Lar vĂŠre Ă„ stemme.
Konklusjon: Lar vĂŠre Ă„ stemme.
-
- Embryo
- Mood:
Runar wrote:Digger Saxon, men som en klok man engang sa; dette er rÄtt parti! Maiden overgÄr alt og alle!
TÞv og vas. Saxon knuser Maiden pÄ alle tenkelige og utenkelige mÄter!
Og by the way - FIX FORUMET!!!
Jeg digger Saxon, sÊrlig de fÞrste platene, men Ä si at de aldri har gitt ut en dÄrlig plate er for drÞyt. Liveplata "The Eagle Has Landed II" har jeg eksempelvis ikke mye pent Ä si om.
Dette er uansett rÄtt parti. Der Saxon har én absolutt innertier-plate ("Wheels Of Steel") har Iron Maiden tre (debuten, "The Number Of The Beast" og "Piece Of Mind"), pluss at Maiden har flere plater som nesten nÄr helt opp.
Dette er uansett rÄtt parti. Der Saxon har én absolutt innertier-plate ("Wheels Of Steel") har Iron Maiden tre (debuten, "The Number Of The Beast" og "Piece Of Mind"), pluss at Maiden har flere plater som nesten nÄr helt opp.
Ta tÄrnet, Ebralidze!
Utroligt jevnt, stemte alikevel Saxon.
-
- Rocker
- Mood:
Hvis musikksmaken din er jevn med din visuelle smak, sÄ mÄ det bety at det nye designet er helt fantastisk.Affen wrote:Runar wrote:Digger Saxon, men som en klok man engang sa; dette er rÄtt parti! Maiden overgÄr alt og alle!
TÞv og vas. Saxon knuser Maiden pÄ alle tenkelige og utenkelige mÄter!
Og by the way - FIX FORUMET!!!
torjo wrote:Jeg digger Saxon, sÊrlig de fÞrste platene, men Ä si at de aldri har gitt ut en dÄrlig plate er for drÞyt. Liveplata "The Eagle Has Landed II" har jeg eksempelvis ikke mye pent Ä si om.
Kan du utdype hva som liksom ikke er genialt med The Eagle Has Landed II? Det er sÄ og si ei perfekt liveskive, for f**n! Og nÄr Yngwie kommer inn og spiller gjestegitar pÄ Wheels of Steel, er ikke orgasmen langt unna...!
-
- Rocker
- Mood:
Det som ikke er perfekt er jo at Yngwie kommer inn Ä spiller gjestegitar.Affen wrote:torjo wrote:Jeg digger Saxon, sÊrlig de fÞrste platene, men Ä si at de aldri har gitt ut en dÄrlig plate er for drÞyt. Liveplata "The Eagle Has Landed II" har jeg eksempelvis ikke mye pent Ä si om.
Kan du utdype hva som liksom ikke er genialt med The Eagle Has Landed II? Det er sÄ og si ei perfekt liveskive, for f**n! Og nÄr Yngwie kommer inn og spiller gjestegitar pÄ Wheels of Steel, er ikke orgasmen langt unna...!
Som sagt; digger Saxon, men ingenting overgÄr Iron Maiden. Ikke engang Judas Priest!
Runar wrote:Det som ikke er perfekt er jo at Yngwie kommer inn Ä spiller gjestegitar.Affen wrote:torjo wrote:Jeg digger Saxon, sÊrlig de fÞrste platene, men Ä si at de aldri har gitt ut en dÄrlig plate er for drÞyt. Liveplata "The Eagle Has Landed II" har jeg eksempelvis ikke mye pent Ä si om.
Som sagt; digger Saxon, men ingenting overgÄr Iron Maiden. Ikke engang Judas Priest!
Ser du pÄ skiver gjort etter 80-tallet, er Saxon helt overlegen, Priest helt ok, og Maiden helt elendig...
Affen wrote:torjo wrote:Jeg digger Saxon, sÊrlig de fÞrste platene, men Ä si at de aldri har gitt ut en dÄrlig plate er for drÞyt. Liveplata "The Eagle Has Landed II" har jeg eksempelvis ikke mye pent Ä si om.
Hva som ikke er genialt??
SpĂžker du?
Da mÄ jeg bare si rubbel og bit.
For det fÞrste hÞres bandet baktungt og slitent ut. Det er Äpenbart at de trenger penger. Der Biff snakker mellom lÄtene hÞres det bare patetisk ut. Dessuten er ikke lÄtutvalget optimalt. ForstÄr jo selvsagt at de vil oppsummere mest mulig av karrieren, men det er nÄ engang sÄ at de var best i starten, og at ikke alt av det senere materialet holder helt mÄl. Innse at det er mye vi aldri kommer til Ä bli enige om nÄr det kommer til musikk, Affen.
Jeg kjÞpte forÞvrig denne plata for en meget billig penge pÄ Island (rundt 50 norske kroner), sÄ veldig mye kastet jeg heldigvis ikke bort.
Ta tÄrnet, Ebralidze!
Hm, har to Saxon-skiver pÄ kassett, og dobbelt opp av Maiden pÄ vinyl og cd. SÄ valget var ikke vanskelig. NÄr det er sagt sÄ har jeg faktisk vÊrt pÄ et Saxon-nachspiel, men aldri et Maiden-nachspiel.
Eagles
Eagles
<b>Exeloume pÄ Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash