Metallspesial: Er Depeche Mode metal?
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Metallspesial: Er Depeche Mode metal?
333+3,1415926535897932384626433832795 stilte et forsåvidt interessant spørsmål om hvorvidt en Depeche Mode-annonse hørte hjemme i Scream.
http://www.screammagazine.com/modules.p ... ic&t=28193
Hva Scream bør ta inn av annonser skal vi la ligge her. Det som derimot er interessant er at et slikt band som hadde vært blodtabu for 15 år siden tydeligvis/kanskje er inne i metallstuevarmen. For ellers hadde liksom ingen kastet bort annonsepengene sine vettu (om ikke Scream er j****g billige da.)
Spørsmålet er om du liker Depeche Mode. Er du en sellout? Går du i fløyel? Er du jente? Er du innestengt i en metaller-kropp?
Jo flere som svarer ja på dette, jo mer får vi å diskutere!
(Jeg liker ikke Depeche Mode, men har heller ikke noe antipati mot dem. Faktisk hadde jeg gitt glatt f**n om jeg bare kunne huske hvordan de høres ut.)
http://www.screammagazine.com/modules.p ... ic&t=28193
Hva Scream bør ta inn av annonser skal vi la ligge her. Det som derimot er interessant er at et slikt band som hadde vært blodtabu for 15 år siden tydeligvis/kanskje er inne i metallstuevarmen. For ellers hadde liksom ingen kastet bort annonsepengene sine vettu (om ikke Scream er j****g billige da.)
Spørsmålet er om du liker Depeche Mode. Er du en sellout? Går du i fløyel? Er du jente? Er du innestengt i en metaller-kropp?
Jo flere som svarer ja på dette, jo mer får vi å diskutere!
(Jeg liker ikke Depeche Mode, men har heller ikke noe antipati mot dem. Faktisk hadde jeg gitt glatt f**n om jeg bare kunne huske hvordan de høres ut.)
Depeche Mode er f**n meg ikke metall. Men det er et utmerket band som 1) lager j****g bra musikk 2) har laget en egen stil og 3) har overlevd veldig godt gjennom tidene uten å forandre bandets "sjel" (selv om musikken har selvsagt utviklet seg en del.
Nå hvorfor er de i Scream? Jeg antar det er rett og slett fordi bandet har faktisk hatt en del påvirkning på mange store metallband. At t.o.m. Vader coverer Depeche Mode sier litt om saken. Viser forresten til "Host"-skiven av Paradise Lost som ligner som f**n på "Ultra".
Nå hvorfor er de i Scream? Jeg antar det er rett og slett fordi bandet har faktisk hatt en del påvirkning på mange store metallband. At t.o.m. Vader coverer Depeche Mode sier litt om saken. Viser forresten til "Host"-skiven av Paradise Lost som ligner som f**n på "Ultra".
Liker depeche mode jeg. Hadde t.o.m en skive med de før, enjoy the silence ellerno. Håper dog at slike annonser i scream ikke blir noen vane, for de hører ikke hjemme der. Skulle helst sett at scream, ble noe mere extrem/og doom metal orientert, og det der er feil vei. Men scream er jo norges bestselgende musikkmagasin, så det er sikkert fristende for folk å annonsere der.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Det er fordi de skal diskuteres i en metall-setting.Stian wrote:Temmelig bra band, men har ikke noe i en metalsetting å gjøre. Innbiller meg at det er det eneste synthbandet som får stå under general metal her også.
-
- Belieber
- Mood:
Hvor fruktbart det er med en annonse i scream for annonsøren er en annen diskusjon. Jeg ville ikke sendt de annonsene som pleier være i scream til Hjemmet, av samme grunn.
hehe, blunk blunk, hehe
-
- Poser
- Mood:
Ingen metalreferanser å spore der nei, ei heller noen gode alternativer i pollen!
Bra band, men det er vel ikke metal fordi at metallere liker det
Bra band, men det er vel ikke metal fordi at metallere liker det
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Genialt band. Var best i perioden Black Celebration-Songs Of Faith And Devotion. De nyere skivene har vært temmelig blodfattige, men den nye singelen Precious er f**n ta meg genial. Så jeg ser frem til den nye skiva i spenning.
Er sikkert mange metalfans som liker Depeche, men en annonse i et reint metalblad virker likevel noe malplassert.
Er sikkert mange metalfans som liker Depeche, men en annonse i et reint metalblad virker likevel noe malplassert.
depeche er knall.
edit: men hakke en dritt i scream å gjøra. det samma gjelder all powermetal, så det er sagt. manowar også.
edit: men hakke en dritt i scream å gjøra. det samma gjelder all powermetal, så det er sagt. manowar også.
live in a hole, but stay close to my kind. cause they understand what burns in my mind.
Kjøpte noe med dette bandet på slutten av 90-tallet.. var en en sånn dobbel samleskive av et slag. "et eller annet 86-98". Stemmer det? Aner ikke hvor den har blitt av nå, men tror jeg husker en låt. "It's only when I lose myself"?