Beste Emperor-skive.
Plate:
1.Anthems
2.Nightside
3.Prometheus
Låt:
1.With strength I burn
2.Inno a Satana
3.Thus spake the nightspirit
1.Anthems
2.Nightside
3.Prometheus
Låt:
1.With strength I burn
2.Inno a Satana
3.Thus spake the nightspirit
-
- Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Anthems kommer alltid til å være den store favoritten tror jeg. Liker dem godt alle sammen selv om jeg ikke var så begeistret for IX i begynnelsen har den vokst kraftig. Prometheus er også en knakende bra skive, forstår ikke alle de som mener at det bare gikk nedover med Emperor... De har utviklet seg fra skive til skive og har gitt ørene mine utfordrende vellyd istedenfor bare å stå på stedet hvil for hver utgivelse, som så mange andre gjør.
Kiss my shiny metal ass!!
-
- Belieber
- Mood:
Prometheus uten tvil.. men man skal ikke se bort i fra at en nyinnspilt Anthems kunne tatt den. Jeg falt helt for DIEs cover av Into the infinity of thoughts.
Wet socks are uncool.
www.myspace.com/insanityperfected
www.myspace.com/insanityperfected
-
- Poser
- Mood:
1. In the Nightside Eclipse
2. Anthems to the Welkin at Dusk
3. Prometheus
4. IX Equilibrium
Flotte plater alle sammen!
2. Anthems to the Welkin at Dusk
3. Prometheus
4. IX Equilibrium
Flotte plater alle sammen!
-
- Belieber
- Mood:
Haha, det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Og forøvrig så er skiva dubba som helevete i etrtertid, så så veldig live er det jo ikke...
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Poser
- Mood:
Dessuten er ikke hele konserten med. Liveskiver med fading mellom låtene er bare kjipt. Spesielt når man får med seg at de begynner på en låt som ikke er med før fadinga er ferdig.fukkwitt wrote:Haha, det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Og forøvrig så er skiva dubba som helevete i etrtertid, så så veldig live er det jo ikke...
-
- Belieber
- Mood:
CreepingDeath wrote:Anthems kommer alltid til å være den store favoritten tror jeg. Liker dem godt alle sammen selv om jeg ikke var så begeistret for IX i begynnelsen har den vokst kraftig. Prometheus er også en knakende bra skive, forstår ikke alle de som mener at det bare gikk nedover med Emperor... De har utviklet seg fra skive til skive og har gitt ørene mine utfordrende vellyd istedenfor bare å stå på stedet hvil for hver utgivelse, som så mange andre gjør.
enig der

necrodevil wrote:Regner med at det er denne som menes med Wrath som jo er demoen
Ja, du har helt rett. Unnskyld min dårlige forklaring folkens.

Men du har også rett angående "Emperor". Den satte jo en god standard for "In The Nightside Eclipse". Hadde ikke klart meg uten den nei.
KOMMER MEG IKKE INN PÅ FORUMET!
HJELP!

HJELP!

klarer egentlig ikke å trekke ut en skive som er bedre enn andre.. liker alle på forkjellig måte.. alle betyr egentlilg mye for meg personlig også.. Anthems er i grunnen en av de veldig få skivene som ikke "finnes" for min del, den skal ikke snakkes om med andre, eller nevnes i det hele tatt.. alt for spesiell.. grrr, jeg gjorde det nå da.. men, må kanskje være den mest personlige skiva til emperor for meg, men alle er som sagt mer eller mindre jevnt fantastiske..
..and for you who walk through the mourning mist, those fainted eayes of all dreams perdition..
www.myspace.com/irrchaos
www.myspace.com/irrchaos
fukkwitt wrote:Haha, det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Og forøvrig så er skiva dubba som helevete i etrtertid, så så veldig live er det jo ikke...
Det dubbegreiene driter jeg i, lyden på plata er feit som fy. Klassikere på rekke og rad, fra hele karrieren, kongeplate!