Saxon vs. Iron Maiden
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
En bitteliten knapp på Maiden, basert på tidligere meritter - med tanke på bandene pr i dag drar Saxon lett i fra
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
Runar wrote:Digger Saxon, men som en klok man engang sa; dette er rått parti! Maiden overgår alt og alle!
du du er jo en nifelheimbror og alle vet at dere liker maiden
evil wrote:stemte Iron Maiden,men Saxon har et par tre virkelig killer skiver i Wheels Of Steel + The Eagle Has Landed og Denim And Leather,synes ikke at Power And The Glory+Crusader og Innocence Is No Excuse er no særlig imponerende,men Solid Ball Of Rock er meget bra,men Affen ikke skjell meg ut hvis du ikke er enig i disse utsagnene noe du helt sikkert ikke er,noe jeg synes er helt uforstålig er din forherligelse av Grave Diggers:excalibur,som jeg minnes du kallte for et av metallens store mesterverk.
Skal ikke skjelle deg ut, bare slapp av. Alle kan ikke ha like god smak som meg -har sitert Anthrax før, og gjør det igjen: "It's a free world, and everybody's allowed to suck if they want to". Og ja, Excalibur med Grave Digger er ilag med Maleficium av Morgana Lefay ei av 90-tallets aller beste skiver (du har god hukommelse!)
-
- Belieber
- Mood:
stemte nok på maiden jeg da.
Kan likevel ikke klage på saxon, da de også har mye bra musikk, og også har hatt mye mye å si for metalens utvikling.
Kan likevel ikke klage på saxon, da de også har mye bra musikk, og også har hatt mye mye å si for metalens utvikling.
-
- Rocker
- Mood:
Terror_mit_uns wrote:Runar wrote:Digger Saxon, men som en klok man engang sa; dette er rått parti! Maiden overgår alt og alle!
Why do you think Iron Maiden is the best band?
Hellbutcher and Tyrant: Because they are! That is an easy question.
Hellbutcher: You just have to listen to their records and if you don't understand that they are the best band in the world then you must be stupid. They are simply the best band in the world.
Tyrant: We will kill you if you don't like Iron Maiden because then you are a f*****g wimp.
Hellbutcher: They have existed for a very long time without wimping out at all, so that is really great.
http://www.mourningtheancient.com/nifel.htm
Vi er absolutt enig i dette spørsmålet ja!
klart maiden er best her. men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har særlig kjennskap til saxon. hørt om band som saxon, overkill osv og at de skal være dritbra, men aldri testa dem ut. får vel gjøre noe med det snart:)
Hanis85 wrote:klart maiden er best her. men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har særlig kjennskap til saxon. hørt om band som saxon, overkill osv og at de skal være dritbra, men aldri testa dem ut. får vel gjøre noe med det snart:)
Saxon kan trygt anbefales
okey:) hva slags type metal spilelr saxon da? og va med overkill? er de bra? disse to banda har jeg hørt masse om, men ikke hørt sjøl. disse er vel litt typiske populære metall-band som allikevel ikke er så veldig kjente? virker sånn
Hanis85 wrote:okey:) hva slags type metal spilelr saxon da? og va med overkill? er de bra? disse to banda har jeg hørt masse om, men ikke hørt sjøl. disse er vel litt typiske populære metall-band som allikevel ikke er så veldig kjente? virker sånn
Heh, skjønner hva du mener, er godt mulig det. Saxon spiller god gammal New Wave of British Heavy Metal, mens Overkill vel er thrash (har selv til gode å handle inn plater med de)
og ja, skjønte nok hva du skrev
-
- Poser
- Mood:
Terror_mit_uns wrote:Runar wrote:Digger Saxon, men som en klok man engang sa; dette er rått parti! Maiden overgår alt og alle!
Lurer på om ikke Runar er en av Brödrarna Hårdrock
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Saxon er helt greie på sin måte, en masse bra låter....
.. men denne pollen er fullstendig ubalansert. Maiden er i en helt annen liga. De har utgivelser som holder jevnt toppnivå tvers igjennom der Saxon på sine skiver kun hadde 1-2 låter som var veldig bra, men ikke nådde så høyt en gang.
.. men denne pollen er fullstendig ubalansert. Maiden er i en helt annen liga. De har utgivelser som holder jevnt toppnivå tvers igjennom der Saxon på sine skiver kun hadde 1-2 låter som var veldig bra, men ikke nådde så høyt en gang.
Runar wrote:Du bare må kødde!Affen wrote:Dickinsons ufattelig barnslige oppførsel på Ozzfest trekker ikke akkurat opp mitt syn på Maiden...Hadde ærlig talt forventa mer av en godt voksen mann...
Hvorfor det?
Stian wrote:Runar wrote:Du bare må kødde!Affen wrote:Dickinsons ufattelig barnslige oppførsel på Ozzfest trekker ikke akkurat opp mitt syn på Maiden...Hadde ærlig talt forventa mer av en godt voksen mann...
Hvorfor det?
Affen må kødde! han digger jo Kiske, og da bør han da også digge Dickinson. noe annet skulle tatt seg ut gitt