Beste Alice Cooper-plate fra 80-tallet
-
- Belieb
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Conan wrote:Dada er defintivt dårligste skiva fra 80tallet.
Dummeste jeg har hørt.. Kongeskive. Trash er definitivt den dårligste. j***a pop dritt
Stian wrote:Celtic Frost - Opeth 1-0.
Alice Cooper på åttitallet? Bare å kaste spør du meg (med forbehold for de to første, som jeg ikke har hørt). Dette er det særdeles lav kvalitet på, til og med i forhold til en del av den andre driten som kom samtidig.
"Even s***n wears leather"
-
- Poser
- Mood:
Har bare "Trash" av disse, og den har jeg ikke lyst å stemme på. Legger heller "Raise your Fist and Yell" i handlekurven hos CDON...
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
-
- Poser
- Mood:
Thefaithlesspriest wrote:Har bare "Trash" av disse, og den har jeg ikke lyst å stemme på. Legger heller "Raise your Fist and Yell" i handlekurven hos CDON...
Godt valg, kongeskive - you won't regret it
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Poser
- Mood:
Lynchomaniac wrote:Thefaithlesspriest wrote:Har bare "Trash" av disse, og den har jeg ikke lyst å stemme på. Legger heller "Raise your Fist and Yell" i handlekurven hos CDON...
Godt valg, kongeskive - you won't regret it
Screamerne har gjort valget for meg, takk til alle for god hjelp...
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
Har bare hørt Trash så jeg lar være å stemme. RYFAY er på innkjøpslista.
Men hva er galt med Trash? Synes den er veldig god jeg. Inneholder veldig mye bra, men merker at det er mye mer "poppete" enn f. eks. Cooper ala 70 tall.
Trash får 5 prikker på terningen av meg, uten tvil!
Har bare to plater av Cooper, og den ene er samleplate. Skal kjøpe mer, lover!
Men hva er galt med Trash? Synes den er veldig god jeg. Inneholder veldig mye bra, men merker at det er mye mer "poppete" enn f. eks. Cooper ala 70 tall.
Trash får 5 prikker på terningen av meg, uten tvil!
Har bare to plater av Cooper, og den ene er samleplate. Skal kjøpe mer, lover!
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
torjo wrote:Navigator wrote:Har bare to plater av Cooper, og den ene er samleplate. Skal kjøpe mer, lover!
Begynn gjerne med "Welcome To My Nightmare". Tror ikke du vil angre på det.
Vi får se hva det blir til. Men fy flate, lista over plater jeg skal kjøpe bare vokser og vokser, mens lommeboken tømmes for innhold! Utrolig kjipt!
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
Agent Orange wrote:Conan wrote:Dada er defintivt dårligste skiva fra 80tallet.
Dummeste jeg har hørt.. Kongeskive. Trash er definitivt den dårligste. j***a pop dritt
Tull og tøv, begge to! DaDa er mesterlig, og Trash er ei førsteklasses hardrock skive, selv om den ikke er helt topp i Cooper sammenheng. Men ei solid 5'er skive uansett.
torjo wrote:Navigator wrote:Har bare to plater av Cooper, og den ene er samleplate. Skal kjøpe mer, lover!
Oppskrytt skive, men fortstat veldig bra. Tittelsporet, Department Of Youth, Black Widow, og en av verdens beste låter noensinne; STEVEN!
-
- Embryo
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Stemmer i den Torjo
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"