Tidenes beste norske film!
-
- Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
ShinobiCenyon wrote:Flåklypa Grand Prix, fantastisk.
Er nesten tilbøyelig til å være enig, men jeg stemte likevel "Norske Byggeklosser". Elsker den filmen og Wesenlunds åtte roller.
En film som kanskje burde vært med som eget alternativ i pollen er "Ni Liv", basert på historien om Jan Baalsrud.
"De dødes tjern" er grei nok, men jeg ble en liten tanke skuffet over den etter å ha lest boka. Den er ikke helt i henhold til den. Bl.a. var jeg skuffet over at mannen det knyttet seg et sagn til ble kalt for Gråvik, og ikke Gruvik.
Ta tårnet, Ebralidze!
-
- Belieber
- Mood:
Jeg boikotter norsk film til den dagen hverken Kristoffer Joner eller Aksel Hennie får så mye som en statistrolle.
hehe, blunk blunk, hehe
torjo wrote:ShinobiCenyon wrote:Flåklypa Grand Prix, fantastisk.
Er nesten tilbøyelig til å være enig, men jeg stemte likevel "Norske Byggeklosser". Elsker den filmen og Wesenlunds åtte roller.
En film som kanskje burde vært med som eget alternativ i pollen er "Ni Liv", basert på historien om Jan Baalsrud.
"De dødes tjern" er grei nok, men jeg ble en liten tanke skuffet over den etter å ha lest boka. Den er ikke helt i henhold til den. Bl.a. var jeg skuffet over at mannen det knyttet seg et sagn til ble kalt for Gråvik, og ikke Gruvik.
Tenkte på "Ni Liv", men hadde ikke plass i pollen.
-
- Poser
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Flåklypa. Ingen filmer skildrer norsk bygdemiljø på en så bra måte som den!
I'm going for pints.
Paiddeboilla wrote:Svidd Neger!
!
(Det er ikke en smiley, og nå har jeg i tillegg skrevet ganske mye mer for å forklare.. Sjåååå på dampen!)