Sist kjøpte spill?
Stranger wrote:Hvordan er det samenlignet med 3'ern (elite edition)?Tenebres wrote:SWAT 4
genialt!
Har ikke spilt 3'eren... men den siste anbefales. Raven Shield er også veldig bra, men det er veldig annerledes i akkurat samme tema (mange flere våpen men mindre realisme).
Vidar wrote:Grei pris det, synd spilla ikke er det...ex-morten wrote:PS2:
Cold Winter
Max Payne 2
Alone in the dark 4
Silent Hill 4
James Bond - Everything or nothing
Samlet pris: 350 kr
på www.playx.no
Bare godspill...
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Spell t xbox'n: Timesplitters II - fikk ikke så godt førsteinntrykk av dette spillet, men forhåpentligvis tar det seg opp litt...
Doom III - Ressurection of Evil kommer vel til helga, og Call of Cthulhu like over helga. <3
Doom III - Ressurection of Evil kommer vel til helga, og Call of Cthulhu like over helga. <3
Skal sjekke bookleten.Snik wrote:Laraque27 wrote:NHL 2006 og Football Manager 2006 i dag. Får starte med NHL.
Vet du om norsk 2. divisjon er med på de nyeste FM-spillene?
Det stod ikkje noko der. Sjekk websida.
For eit liv
Laraque27 wrote:Skal sjekke bookleten.Snik wrote:Laraque27 wrote:NHL 2006 og Football Manager 2006 i dag. Får starte med NHL.
Vet du om norsk 2. divisjon er med på de nyeste FM-spillene?
Det stod ikkje noko der. Sjekk websida.
Jaggu meg. Da skal du ikke utelukke Champions League-spill på Askøy FK snart.
-
- Poser
- Mood:
Doom3-ROE har vært ute en stund, sånn btw.Myrddraal wrote:Spell t xbox'n: Timesplitters II - fikk ikke så godt førsteinntrykk av dette spillet, men forhåpentligvis tar det seg opp litt...
I dag kjøpte jeg:
Paper Mario:The Thousand Year Door - GC
Jade Empire - XBOX
Fy f**n, jeg må slutte å kjøpe spill nå... Jaja, de var begge brukte.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Po
- Mood:
DecrapifierOfBajswafflers wrote:Mordekai wrote:SSX: On tour til GC
noe vesentlige forskjeller fra ssx3?
Vel, man kan kjøre ski!!
Og i GC versjonen kan man spille som Mario, Luigi og Peach. Dessuten er det litt tøffere stil over hele spillet enn i treeren. Anbefales!
Det er forskjell på å HØRE på metal, og å VÆRE metal.
Salt i såret gir ro i sjelen.
Salt i såret gir ro i sjelen.
Jade empire klarte jeg forrige uke. Knallspill.Vidar wrote:Doom3-ROE har vært ute en stund, sånn btw.Myrddraal wrote:Spell t xbox'n: Timesplitters II - fikk ikke så godt førsteinntrykk av dette spillet, men forhåpentligvis tar det seg opp litt...
I dag kjøpte jeg:
Jade Empire - XBOX
-
- Poser
- Mood:
Vidar wrote:Doom3-ROE har vært ute en stund, sånn btw.Myrddraal wrote:Spell t xbox'n: Timesplitters II - fikk ikke så godt førsteinntrykk av dette spillet, men forhåpentligvis tar det seg opp litt...
I dag kjøpte jeg:
Jade Empire - XBOX
...som i "kommer i posten" til helga.
Timesplitters er veldig bra. Hvertfall GC-utgaven. Multiplayerfunksjonen er fantastisk.Myrddraal wrote:Spell t xbox'n: Timesplitters II - fikk ikke så godt førsteinntrykk av dette spillet, men forhåpentligvis tar det seg opp litt...
-
- Poser
- Mood:
Final Fantasy II/Chrono Trigger - PSOne
Bionic Commando - NES
Bionic Commando - NES
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!