Bør vi ha en metalprisutdeling i Norge?
Vidar wrote:Og hvem skulle så betale for dette?LadyMetal wrote:Vært moro det vel? Jo mer moro for metalfans, desto bedre. Burde vært priser for undergrunnsband i tilfelle, altså gjerne usignete nykommere osv, som kunne blitt premiert med bandutstyr eller gratis øvingslokale ett år og lignende. Som en liten god dytt.
Oljefondet.
Klarer meg fint uten, de fleste slike greier blir lite vellyka, så litt på Nordic Music Awards, det var kjedelig det!
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Nei, da ville Mayhem snudd seg i fremtidige og nåværende graver. Er jo såklart ingen som skal digge denne metallen. synes forøvrig det er en dårlig idè. Mer enn nok prisutdelinger for andre typer band.
Did you ever find yourself drowning in a dark and crowded bar?
En metallpris ja, kunne hatt kategorier som mest trendy og sellout, mest necro og underground, mest dritings på scenen osv.
Delte ikke Inferno Festivalen ut en pris under første(?) festivalen? Fenriz og fyren fra Sound of Noise var nominert til noe hvis jeg husker riktig.
Delte ikke Inferno Festivalen ut en pris under første(?) festivalen? Fenriz og fyren fra Sound of Noise var nominert til noe hvis jeg husker riktig.
-
- Belieber
- Mood:
f**n i h*****e. NEI. Det vil bare oppmuntre alle idioter til å lage metall, noe som vil føre til at det renner på med møkkamusikk i stedet for at de bandene som har noe å fare med får ta tida til hjelp og lage fet musikk.
I tillegg blir det et mongosirkus uten like.
I tillegg blir det et mongosirkus uten like.
Ja, la oss gi ut musikkpriser. La oss lage konkurranser av ting som ikke er målbare. La oss la enten en liten gruppe mennesker bestemme hva som fortjener å vinne en pris, eller enda bedre, la oss gi avgjørelsen til folket!
JEG ER FOR ALT SAMMEN!!! HILL VINNERNE AV MUSIKK!!!!!
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
What I am, what I want, I'm only after death
Dirant wrote:Ja, la oss gi ut musikkpriser. La oss lage konkurranser av ting som ikke er målbare. La oss la enten en liten gruppe mennesker bestemme hva som fortjener å vinne en pris, eller enda bedre, la oss gi avgjørelsen til folket!
Ja, hva blir det neste, liksom? Prisutdelinger innen FILM?
And I hope that you die, and your death'll come soon
I will follow your casket, in the pale afternoon
And I'll watch while you're lowered, down to your deathbed
And I'll stand o'er your grave, 'til I'm sure that you're dead
I will follow your casket, in the pale afternoon
And I'll watch while you're lowered, down to your deathbed
And I'll stand o'er your grave, 'til I'm sure that you're dead
-
- Belieber
- Mood:
Ja, men bare hvis det gjøres ordentlig, ikke noe spellmeanntull.
Scream kunne gjort det, men på den annen side er de ræva på å dekke undergunnsband (Audiopain, anyone?).
Scream kunne gjort det, men på den annen side er de ræva på å dekke undergunnsband (Audiopain, anyone?).
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Poser
- Mood:
God ide, med mindre det det blir et stort kommersiellt sirkus styrt i hue og ræva av etermediene
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
-
- Belie
- Mood:
Korleis skal desse vinnarane kårast? Jury? Kven? Eller avstemning? Kven får stemme? Tykkjer i tilfelle at dei som får stemme, må ha høyrt godt gjennom alle dei nominerte. Det blir mykje styr. Og folk stemmer vel på kva dei likar best, og ein treng ikkje å like det som er best laga etc., best. Dette vart krongle.
Er det eit mål å vere enten mest trendy, mest necro, etc.? Kva for nokre katogoriar kunne ha vore aktuelle å ha?Heretic wrote:En metallpris ja, kunne hatt kategorier som mest trendy og sellout, mest necro og underground, mest dritings på scenen osv.
HappyCamper wrote:WHY!?!?! OH WHYYYYY!?!?!?!
Hvorfor i HÆLLVETTE ske TO kuer legga seg til å kalve når det bare er snaue seks timer igjen til kampen!?
f***e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tja... hvis man dømmer etter inntrykket jeg har fått av en del metallfans skulle man tro dette var alpha og omega når det gjelder metal! Men jeg kan jo legge til at jeg absolutt ikke var seriøs i min forrige post, jeg synes en metallpris er helt unødvendig, kårringene i Scream er ille nok.Dauskrotten wrote:Er det eit mål å vere enten mest trendy, mest necro, etc.?Heretic wrote:En metallpris ja, kunne hatt kategorier som mest trendy og sellout, mest necro og underground, mest dritings på scenen osv.
-
- Rocker
- Mood:
Ja, hadde det vært en festlig kveld med øl(og whiskey) og band som opptrer hadde det vært jævelig kult.. Banda i Norge liker nok å bli satt litt pris på de og, spesielt om det hele er drevet av "fok som dem" dvs, folk som kjenner metalmiljøet/bransjen i norge + noen fans som engasjerer seg..
Hvis ikke det blir slik, hadde sikkert blitt noe j***a møl i samme gate som nordic music awards.
Hvis ikke det blir slik, hadde sikkert blitt noe j***a møl i samme gate som nordic music awards.