Burzum pÄ Deathlike Silence Productions
Cd'er er ikke verdt en drit i min bok. Max 300 kr, og da bĂžr det vĂŠre en skive som kun finnes i en utgivelse(kjĂžper heller en reutgave til halve prisen), og den bĂžr vĂŠre DRITEBRA!
Originale cd'r kan skyte seg. Vinyler derimot! Hadde man bare hatt rÄd!
Originale cd'r kan skyte seg. Vinyler derimot! Hadde man bare hatt rÄd!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
oldschool wrote:Har alle Burzum pÄ fÞrste opplag vinyl + CD. Har fÞrste skiva signert og med hÄndskrevne texter. Ikke spÞr om Ä fÄ kjÞpe.
Kan jeg fÄ tekstarket av deg da?
Lurer pÄ en sak du sikkert kan svare pÄ. Som nevnt over kom cdutgaven av "Burzum" i to(?) opplag pÄ DSP, men vet du i hvor mange opplag vinyl ble gitt ut. PÄ mitt vinyleksemplar stÄr Voices of Wonder oppfÞrt som distributÞr, mens det pÄ fÞrsteopplaget av cdutgaven stÄr kontaktadressene til Burzum og DSP. InnebÊrer dette at vinylutgaven kom parallelt med 2.opplaget av cden? Eller ble det gitt flere vinylversjoner?
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg Ä gÄ langtur med.
Det var 2 utgaver av bÄde Cd og vinyl. FÞrste utgavene av begge var pÄ 500 exemplarer hver tror jeg ,og da uten Voices of Wonder bakpÄ. Senere kom 2, opplaget som jeg synes Ä huske var i 1000 exemplar hver med Voices bakpÄ. Siden har det jo kommet en haug med retrykker.M-77 wrote:oldschool wrote:Har alle Burzum pÄ fÞrste opplag vinyl + CD. Har fÞrste skiva signert og med hÄndskrevne texter. Ikke spÞr om Ä fÄ kjÞpe.
Lurer pÄ en sak du sikkert kan svare pÄ. Som nevnt over kom cdutgaven av "Burzum" i to(?) opplag pÄ DSP, men vet du i hvor mange opplag vinyl ble gitt ut. PÄ mitt vinyleksemplar stÄr Voices of Wonder oppfÞrt som distributÞr, mens det pÄ fÞrsteopplaget av cdutgaven stÄr kontaktadressene til Burzum og DSP. InnebÊrer dette at vinylutgaven kom parallelt med 2.opplaget av cden? Eller ble det gitt flere vinylversjoner?
-
- Belieber
- Mood:
oldschool wrote:Det var 2 utgaver av bÄde Cd og vinyl. FÞrste utgavene av begge var pÄ 500 exemplarer hver tror jeg ,og da uten Voices of Wonder bakpÄ. Senere kom 2, opplaget som jeg synes Ä huske var i 1000 exemplar hver med Voices bakpÄ. Siden har det jo kommet en haug med retrykker.M-77 wrote:oldschool wrote:Har alle Burzum pÄ fÞrste opplag vinyl + CD. Har fÞrste skiva signert og med hÄndskrevne texter. Ikke spÞr om Ä fÄ kjÞpe.
Dammit! Da har jeg jo bare andreopplaget av vinylen. Cden min er riktignok fra fĂžrsteopplaget, men det er jo vinyl som teller. 500 og 1000 stemmer godt overrens med det jeg har hĂžrt tidligere, bortsett fra at jeg trodde vinylen kun kom i et opplag.
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg Ä gÄ langtur med.
Reimers wrote:hadde vÊrt fett Ä hatt orginal lpene men jeg fÄr nÞye meg med Back on Black utgivelsene som jeg har alle av
Fy f**n, disse suger ganske kraftig. h*****e, ikke gatefold en gang pÄ de doble skivene! Burzum og Aske pÄ samme disk ogsÄ. Jeg ble ganske skuffa over de der ja.
Slightly off topic, beklager det.
-
- Embryo
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
NeveNaj wrote:Reimers wrote:hadde vÊrt fett Ä hatt orginal lpene men jeg fÄr nÞye meg med Back on Black utgivelsene som jeg har alle av
Fy f**n, disse suger ganske kraftig. h*****e, ikke gatefold en gang pÄ de doble skivene! Burzum og Aske pÄ samme disk ogsÄ. Jeg ble ganske skuffa over de der ja.
Det selskapet er da heller ikke spes pÄlitelig, jfr Burzum Draugen og Darkthrone Soulside Journey PD'en dems.
fukkwitt wrote:NeveNaj wrote:Reimers wrote:hadde vÊrt fett Ä hatt orginal lpene men jeg fÄr nÞye meg med Back on Black utgivelsene som jeg har alle av
Det selskapet er da heller ikke spes pÄlitelig, jfr Burzum Draugen og Darkthrone Soulside Journey PD'en dems.
SkjÞnner bedre og bedre hvorfor jeg styrer unna alt det stÄr "Back On Black" pÄ.
-
- Belieber
- Mood:
Ja, du gjĂžr nok klok i det.
Mange her som har Cymophane-versjonen av Det Som Engang Var, da? Ltd til 900-1000 eks. og kun pÄ CD...
Mange her som har Cymophane-versjonen av Det Som Engang Var, da? Ltd til 900-1000 eks. og kun pÄ CD...
-
- Belieber
- Mood:
Den dukker mistenkelig ofte opp pÄ eBay, tror nok piratkopien er trykka opp i et ganske stort omfang...
Fyy faan kor jĂŠĂŠvlig det e!!!