Oppfattes du som metal?
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
jeg vet ikke helt, men jeg rekner med det, fordi der jeg bor har det blitt så strengt nå at hvis du skal på utesteder får du ikke komme inn med band skjorte på engang.
(jeg og en kompis tenkte på en plan. og lage fult av hakekors klistremerker som vi klistrer på ryggen til folk som går inn. Forhåpentligvis blir de kasta ut da )
(jeg og en kompis tenkte på en plan. og lage fult av hakekors klistremerker som vi klistrer på ryggen til folk som går inn. Forhåpentligvis blir de kasta ut da )
oPEThTER wrote:Couldn't give a flying fork.
orginaluttrylet der lurer jeg litt på hvor kom ifra.. Et flyvende k***l?
"A flying rats ass" er også ganske bra.. Hvor kommer de ifra?
-
- Belieber
- Mood:
"Flying f**k" allittererer jo, så det stikker sikkert ikke så mye dypere.luzi wrote:oPEThTER wrote:Couldn't give a flying fork.
orginaluttrylet der lurer jeg litt på hvor kom ifra.. Et flyvende k***l?
(Å erstatte "f**k" med "fork" er forresten helt mongo. )
Det er en fjern slektning av flaggermusen.luzi wrote:"A flying rats ass" er også ganske bra.. Hvor kommer de ifra?
-
- Belieber
- Mood:
Akula wrote:Fullstendig ufortjent. Du er ikke groupie eller billig nok...evilbanana wrote:mener Voidhanger kalte meg metalhore en gang.Deathfare wrote:Ble faktisk kalt for en MetalDude(?) her forleden dag.
Så jentene slipper unna så lenge guttene ikke spiller i band? For da kan de ikke kalles groupies? Utover det er det bare å kjøre på? Joggu.
Forvirret, med andre ord.ShinobiCenyon wrote:Høres ut som mæ!Kongen wrote:Ser ut som en hiphopskatemetallkristensatanist! Yay!
+ metalcorekid. + punker.
-
- Belieber
- Mood:
Nei, men jeg liker å variere.necronomicon wrote:Forvirret, med andre ord.ShinobiCenyon wrote:Høres ut som mæ!Kongen wrote:Ser ut som en hiphopskatemetallkristensatanist! Yay!
-
- Belieber
- Mood:
ShinobiCenyon wrote:Nei, men jeg liker å variere.necronomicon wrote:Forvirret, med andre ord.ShinobiCenyon wrote:Høres ut som mæ!Kongen wrote:Ser ut som en hiphopskatemetallkristensatanist! Yay!
Det gjør jeg og, men jeg trenger ikke sette navn på det.
-
- Belieber
- Mood:
hihi. det var nok bare vennskaplig... (for å skille meg ut fra gotherslutene)Akula wrote:Fullstendig ufortjent. Du er ikke groupie eller billig nok...evilbanana wrote:mener Voidhanger kalte meg metalhore en gang.Deathfare wrote:Ble faktisk kalt for en MetalDude(?) her forleden dag.
hehe, blunk blunk, hehe
-
- Belieber
- Mood:
I går fikk jeg nok et kleint spørsmål, siden jeg trur de fleste jeg drekker sammen med veit at jeg ikke bare hører på Metal
"Jøss! Hører DU på Blues!?"
Gud veit hvor mange ganger jeg har "forklart" dette utrolige fenomenet til folk
Trur bare rett og slett at folk er fryktelig dårlig på å høre og få med seg ting de vil ha svar på
Trur bare rett og slett at folk er fryktelig dårlig på å høre og få med seg ting de vil ha svar på
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-
- Belieber
- Mood:
Jaja, bare vær sånn dunecronomicon wrote:ShinobiCenyon wrote:Nei, men jeg liker å variere.necronomicon wrote:Forvirret, med andre ord.ShinobiCenyon wrote:Høres ut som mæ!Kongen wrote:Ser ut som en hiphopskatemetallkristensatanist! Yay!
Jeg trenger heller ikke sette navn på det, men jeg observerer at de forskjellige uttrykkene jeg "bruker" kan falle inn under forskjellige kategorier. Liker ikke å bli satt i bås, så jeg kan vel bare si at jeg ser ut sånn som jeg selv liker. Eller noe.
Blir ikke sett på som litt metal engang. Kjøpte vel en Dimmu-skjorte, men slutta å gå med den, fordi jeg så ut som en av de teite gothungene man ler av på nettet. Så er jeg nok bare sunn, norsk ungdom.
Wet socks are uncool.
www.myspace.com/insanityperfected
www.myspace.com/insanityperfected
-
- Belieber
- Mood:
ShinobiCenyon wrote:Jaja, bare vær sånn dunecronomicon wrote:ShinobiCenyon wrote:Nei, men jeg liker å variere.necronomicon wrote:Forvirret, med andre ord.ShinobiCenyon wrote:Høres ut som mæ!Kongen wrote:Ser ut som en hiphopskatemetallkristensatanist! Yay!
Jeg trenger heller ikke sette navn på det, men jeg observerer at de forskjellige uttrykkene jeg "bruker" kan falle inn under forskjellige kategorier. Liker ikke å bli satt i bås, så jeg kan vel bare si at jeg ser ut sånn som jeg selv liker. Eller noe.
Joda. Skjønner hva du mener.
jeg er så metal,hip-hop,nerd,soss,slamp,uteligger,femi,macho,pen,stygg, kul, kjip, etc. at halvparten kunne vøri nøkk!
live in a hole, but stay close to my kind. cause they understand what burns in my mind.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Ser kanskje litt ut som en metaller. (det er ihvertfall meninga)
Langt hår, og som oftest mørke/svarte klær.
Ble etterhvert så lei av å bli spurt om jeg var goter at jeg kutta ut å gå med BARE svarte klær.
Liker camo og boots (har jeg gjort siden før jeg begynte å høre på metal) . Det er jo en slags "metal uniform"
Og noen bandskjorter.
Langt hår, og som oftest mørke/svarte klær.
Ble etterhvert så lei av å bli spurt om jeg var goter at jeg kutta ut å gå med BARE svarte klær.
Liker camo og boots (har jeg gjort siden før jeg begynte å høre på metal) . Det er jo en slags "metal uniform"
Og noen bandskjorter.
What could be more mundane than dying of old age, or natural causes when there's death by misadventure to be pursued?
Any idiot can die, but it takes someone truly special to go out in what I'd call a spectacular way...
Any idiot can die, but it takes someone truly special to go out in what I'd call a spectacular way...
HappyCamper wrote:I går fikk jeg nok et kleint spørsmål, siden jeg trur de fleste jeg drekker sammen med veit at jeg ikke bare hører på Metal
Hørsel og oppfattelse er tydeligvis ikke alltid samkjørt.
-
- Embryo
- Mood:
lenge siden jeg har brukt bandtrøye nå..
men det er jo litt greit da.
jeg blir sjeldent spurt om hva jeg synes om et band eller den låta.
metal er ikke skin deep
men det er jo litt greit da.
jeg blir sjeldent spurt om hva jeg synes om et band eller den låta.
metal er ikke skin deep
NO GUTS,NO GLORY.