Oppfattes du som metal?
Kill.f**k.Die. wrote:Det er en fjern slektning av flaggermusen.luzi wrote:"A flying rats ass" er også ganske bra.. Hvor kommer de ifra?
Det gir jeg en flyvende rotterumpe i!
luzi wrote:oPEThTER wrote:Couldn't give a flying fork.
orginaluttrylet der lurer jeg litt på hvor kom ifra.. Et flyvende k***l?
"A flying rats ass" er også ganske bra.. Hvor kommer de ifra?
f**k var i utgangspunktet straffen for å ha seksuelt samkvem utenfor ekteskapet. Det hadde såpass langt navn at det ble forkortet med initialene F.U.C.K. Hva det var forkortelse for har jeg glemt... allikevel, lager ikke "et flyvende sex utenfor ekteskapet" særlig mye fornuft... en flyvende rotteræv... Njæ, ingen fornuft der heller... Men det høres j***a fett ut da!
There's something in my pants that's aching for you! There's something in my pants and I ain't talkin' 'bout poo!
kattefisk wrote:Yarr wrote:Fretless wrote:kåttiser
Koteletter
I forrige uke opplevde jeg at en jente på SFO forvekslet ordet "støvletter" med "koteletter". Dagens høydepunkt var da hun gledestrålende annonserte at hun hadde fått nye koteletter... Come to think of it holder jeg nå på å le meg i hjel her jeg sitter! (Flaks at rektor og de andre bossene har forlatt bygningen...)
Scythe wrote:I forrige uke opplevde jeg at en jente på SFO forvekslet ordet "støvletter" med "koteletter". Dagens høydepunkt var da hun gledestrålende annonserte at hun hadde fått nye koteletter...
Jeg var på restaurant her i Kiel sammen med noen norske venner jeg hadde på besøk, og ba om en "kartoffel" (potet) i stedet for en "karaffel".
Ta tårnet, Ebralidze!
torjo wrote:Scythe wrote:I forrige uke opplevde jeg at en jente på SFO forvekslet ordet "støvletter" med "koteletter". Dagens høydepunkt var da hun gledestrålende annonserte at hun hadde fått nye koteletter...
Jeg var på restaurant her i Kiel sammen med noen norske venner jeg hadde på besøk, og ba om en "kartoffel" (potet) i stedet for en "karaffel".
Haha, herlig! Ler jeg mer nå, kommer noen stormende ut på gangen og spør hva f**n dette spetakkelet skal bety. Jeg er overtrøtt, og ALT er virkelig festlig akkurat nå.
"*Buuuuurp* Oh, I`m sorry, but in Sweden we always rape after dinner..."
-
- Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Jeg går bare med metal klær til konserter og større begivenheter. Bortsett fra konserter og liggnende, blir jeg nokk ikke oppfattet som metal utenom ..
Eg vert rekna som betegnelsen skaterboy uansett kor eg er.
Derav det tøffe nicket mitt.
''Do you take visa? im blakk/black you see.. (til stor neger)
No no no! in norway we call poor people blakk/black''
Derav det tøffe nicket mitt.
''Do you take visa? im blakk/black you see.. (til stor neger)
No no no! in norway we call poor people blakk/black''
du føler det som nødvendig bytte klesstil når du skal på konserter?fimbulvinter wrote:Jeg går bare med metal klær til konserter og større begivenheter. Bortsett fra konserter og liggnende, blir jeg nokk ikke oppfattet som metal utenom ..
Reidar, du må vakne, tyskarane kjem!
-
- Embryo
- Mood:
Yarr wrote:du føler det som nødvendig bytte klesstil når du skal på konserter?fimbulvinter wrote:Jeg går bare med metal klær til konserter og større begivenheter. Bortsett fra konserter og liggnende, blir jeg nokk ikke oppfattet som metal utenom ..
Nej det er ikke det det handler om. Jeg har min egen klesstil og jeg pleier å gå i det jeg liker til enhver tid. Jeg mener bare at utseende skal ikke ha noe å si. Man behøver ikke å gå med nagler eller for at man skal høre på metal...
Helt sinnsykt metallstil! Skinnbukse og skinnjakke hver dag, har 2 m langt nekrosvart hår, tatovert "s***n" i panna og kommuniserer bare med grynting.
I hvertfall nesten.
I hvertfall nesten.
-
- Poser
- Mood:
Jeg er nok en ganske "normal" person som lever et vanlig stressende liv med jobb, barn og samboer. Blir nok ikke oppfattet som "metal" av de som kjenner meg og det er bare flott, jeg ønsker ikke å bli assosiert med de fjolsa likevel. Jeg har dog en voldsom interesse for metal og da spesielt black metal. Kjøper j****g mye musikk og må alltid ha t-skjorte av banda jeg liker, men der stopper det. Skinnbukse, plastikkbukse, gladiator boots og de skumle smykkene er lagt bort for lenge siden. Det imaget der er blitt en parodi uansett.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
Nei, gjør jeg det gitt? Dette er dypt. DYPT; Jeg pisser på meg av dyphet.
Oppfattes jeg som kvinnelig? Oppfattes jeg som mørkhåret? Oppfatetes jeg som fattig? Oppfattes jeg som norsk? Oppfattes jeg som full?
JEG VET IKKE!!!!??!
Hva skal jeg gjøre: Jeg vet ikke hvordan jeg oppfattes,
men det er som kjent det eneste som teller!!!!
f**n NÅ SLITER JEG SÅ j****g!!!!!!!!!!!!!!!
Øh tror jeg må sjekke spææææjle før jeg legger meg. Ellers går d gæli.
Oppfattes jeg som kvinnelig? Oppfattes jeg som mørkhåret? Oppfatetes jeg som fattig? Oppfattes jeg som norsk? Oppfattes jeg som full?
JEG VET IKKE!!!!??!
Hva skal jeg gjøre: Jeg vet ikke hvordan jeg oppfattes,
men det er som kjent det eneste som teller!!!!
f**n NÅ SLITER JEG SÅ j****g!!!!!!!!!!!!!!!
Øh tror jeg må sjekke spææææjle før jeg legger meg. Ellers går d gæli.