Gladøks wrote:Sisteskiva til Candlemass er beste power metal-skive fra i år. Sjangerkategoriene mine får jeg forøvrig fra han fyren som hadde skrevet kritikk av Inferno-festivalen på et eller annet norsk naboforum i år.
Que
It is currently 13 Dec 2024, 10:25
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Steve Peck »
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
Post by LadyDoubleDealer »
yngve wrote:Primal Fear da?
Post by Conroy Bumpus »
Gladøks wrote:Sisteskiva til Candlemass er beste power metal-skive fra i år. Sjangerkategoriene mine får jeg forøvrig fra han fyren som hadde skrevet kritikk av Inferno-festivalen på et eller annet norsk naboforum i år.
Gorgar wrote:Ja, en del av låtene kvalifiserer ihvertfall som melodiøs power i mine ører. Et par låter kan vel kalles litt prog også, som f.eks. Soulburn og Bleeding Eyes. Eller er jeg på jordet nå?
Post by Steve Peck »
Ser poenget ditt, men du burde kanskje skrevet hurrametall i topic'en istedet for power. Kamelot kriger forøvrig jevnt med Primal Fear, mens Brainstorm leverte ei god, men skuffende skive. Forgjengeren var langt bedre.Wesker wrote:ok bare for å få det avklart. jeg GLEMTE verken Primal Fear, Brainstorm eller Kamelot men grunnen til at jeg IKKE to de med var fordi jeg hadde i tankene at mest sansynligvis ville jeg få kritikk for å ta de i samme poll som bandene i pollen. folk ville ha skreket ut om at "åååhh det er jo ikke hurrametal primal fear spiller da".
get my point?
men siden det kommer kritikk likvel skjønner jeg at jeg liksågodt kunne tatt med alle disse skivene også. beklager det inntruffne
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
Wesker wrote:Gorgar wrote:Ja, en del av låtene kvalifiserer ihvertfall som melodiøs power i mine ører. Et par låter kan vel kalles litt prog også, som f.eks. Soulburn og Bleeding Eyes. Eller er jeg på jordet nå?
nja...vet ikke helt om jeg vil kalle dem det men. hva skal jeg kalle dem da? godt spørsmål can somebody out there help us?