Beste Children of Bodom skive
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Beste Children of Bodom skive
Har ingenting av disse, men det virker som et bra band.
Derfor lurer jeg på hvilken plate av de som er best? Ranger gjerneplatene.
Derfor lurer jeg på hvilken plate av de som er best? Ranger gjerneplatene.
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
Hatebreeder er best. Debuten kommer tett etter.
Sigurd: Håper allikevel selvsagt heller på at Chelsea tar the quadruple, at hele Norge får byllepest, at verden går under i atomkrig og at jeg spises opp av en mengde rabiesbefengte rotter enn at Liverpool vinner serien.
-
- Belieber
- Mood:
Follow the reaper er en av de mest spilte cdene jeg har. Den har liksom alltid vært der. Det var en av de første metalcdene jeg kjøpte med hyling på, og den som fikk meg over "hører ikke på musikk med hyling, vræling, gneldring eller rauting"-barrieren. Den har betydd mye for meg som døråpner for en verden med utrolig mye musikk som har en stor plass i livet mitt. Den markerer et musikalsk veiskille for meg, jeg lærte å være åpen i sinnet i forhold til musikk. Jeg kjenner hver tone på den skiva som min egen bukselomme. Sangene er som en del av meg nå.
Men jeg er litt lei den. Den beste er kanskje Hatebreeder.
Men jeg er litt lei den. Den beste er kanskje Hatebreeder.
-
- Po
- Mood:
Det er et meget vanskelig valg mellom Follow the Reaper og Hatebreeder. Follow the Reaper er jevnt over bittelitt bedre enn Hatebreeder, men sistnevnte har knallåten Downfall, så jeg gikk for den. Kongeband forøvrig.
Det er forskjell på å HØRE på metal, og å VÆRE metal.
Salt i såret gir ro i sjelen.
Salt i såret gir ro i sjelen.
-
- Belieber
- Mood:
Egentlig kan du bare kjøpe hva som helst av Bodom. alt holder høy kvalitet. Absolutt alle skivene er knallskiver! Hvis man ikke har fordommer mot litt lystige melodier og synthsoloer, så er Bodom et genialt band som har en ganske særegen sound. Det er min mening ihvertfall.
-
- Poser
- Mood:
-
- Belie
- Mood:
-
- Beliebe
- Mood:
Hørte litt på dette bandet for noen år siden, men interessen dabbet av etter follow the reaper som er min COB favoritt. Det meste låter likt. Ikkje hørt siste skiva, tviler på om jeg kommer til å kjøpe den.