Watain
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 0
Første syvern og "Casus.." som samler minst støv her i gården ja, sistnevnte er en meget bra plate, men kan ikke si jeg ser det helt store i "Rabid.." (bortsett fra ene låta som er å finne på nevnte 7").
Invitation to love.
-
- Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
-
- Beliebe
- Mood:
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Det kommende albumet:
Sample:
www.templeofwatain.com
"The album will be released through Norma Evangelium Diaboli and on license through various labels whose names shall be revealed soon, along with the albums title...
As a warning of what is to come, a sample is hereby made available from the three track demo-recording done earlier this year.
The song from which the sample is taken is entitled "Storm of the Antichrist".
Sample:
www.templeofwatain.com
"The album will be released through Norma Evangelium Diaboli and on license through various labels whose names shall be revealed soon, along with the albums title...
As a warning of what is to come, a sample is hereby made available from the three track demo-recording done earlier this year.
The song from which the sample is taken is entitled "Storm of the Antichrist".
-
- Poser
- Mood:
litt utvikling også gitt.. vet ikke om jeg liker eller ikke.. hmm
får se når hele skiva kommer...
får se når hele skiva kommer...
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
-
- Poser
- Mood:
Grisefet sample, og lett å høre at det er Watain som spiller. Skiva blir et av høydepunktene i år uten tvil for min del.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Goatblessed necropenis wrote:Grisefet sample, og lett å høre at det er Watain som spiller. Skiva blir et av høydepunktene i år uten tvil for min del.
Sier meg faktisk enig her. Selv om jeg ikke er overbegeistret for det Watain har gjort før, så har de alltid vært nesten helt der for min del. Black Salvation er vel min favoritt av bandet, siden bandet nesten får frem det de er gode for der.
Har trua på det nye albumet, så absolutt.
-
- Poser
- Mood:
gnombob wrote:Goatblessed necropenis wrote:Grisefet sample, og lett å høre at det er Watain som spiller. Skiva blir et av høydepunktene i år uten tvil for min del.
Sier meg faktisk enig her. Selv om jeg ikke er overbegeistret for det Watain har gjort før, så har de alltid vært nesten helt der for min del. Black Salvation er vel min favoritt av bandet, siden bandet nesten får frem det de er gode for der.
Har trua på det nye albumet, så absolutt.
Debuten er bare sånn middels bra, men den svarte magien bandet maner frem på "Casus Luciferi" er ubeskrivelig bra. Uten tvil en klassiker av et de beste banda i black metal i dag.
DØDSMARSJ TIL h*****e!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Helt enig i at Casus har "pakken", som jeg smertelig elsker, men synes at de "ødelegger" mye av musikken med avbrekk, isteden for å smekke igang et driv fra h*****e sjøl. Det stemmer noen ganger, men jeg føler at de har potensial til enda mer. Håper det løsner nå på neste album.