Beste Children of Bodom skive
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Gimp wrote:Jeg hadde brukt pengene på et gammelt nintendo system og en kopi av megaman. Det meste jeg har hørt fra den gjengen minner meg om megaman.
Megaman har mye tøff fengende musikk! Bedre enn mye annet.
-
- Poser
- Mood:
Har bare de to siste, men siden de første er kjappere og mer melodiøse, har jeg mindre tro på at de er noe for meg.
"Are You Dead Yet?" er uansett så bra at den fortjener en stemme fra meg, ei av de beste platene fra 2005. (Synd med vokalformen, for rein vokal hadde passet CoB bedre...)
"Are You Dead Yet?" er uansett så bra at den fortjener en stemme fra meg, ei av de beste platene fra 2005. (Synd med vokalformen, for rein vokal hadde passet CoB bedre...)
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
-
- Poser
- Mood:
Synes vokalen på den siste var kul jeg. Ikke så glad i vokalen på de gamle dog.Thefaithlesspriest wrote:Har bare de to siste, men siden de første er kjappere og mer melodiøse, har jeg mindre tro på at de er noe for meg.
ROCK!
-
- Belieber
- Mood:
jeg syns alle sammen høres kliss like ut. den siste har jeg ikke hørt enda.
hehe, blunk blunk, hehe
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Har sinnsykt kick på CoB for tida! Og endelig sitter Are You Dead Yet? og som ei kule...f**n så fett dette bandet er! Gode melodier, heftige riff og soloer, tyngde, groove og aggressjon...basspillet til Henkka "Blacksmith" Seppäiä er bare helt vanvittig rått!
Ettersom det er rimelig minimalt med variasjon er skivene naturlig nok ganske jevne. Tror jeg går for debuten, men alle har da noe ålreit å by på.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Udunpute wrote:Ettersom det er rimelig minimalt med variasjon er skivene naturlig nok ganske jevne. Tror jeg går for debuten, men alle har da noe ålreit å by på.
Hvis du ikke hører variasjonen i de forskjellige skivene, så er det øra dine det er noe galt med. Eneste gjengangeren er soloene.
Roar wrote:Udunpute wrote:Ettersom det er rimelig minimalt med variasjon er skivene naturlig nok ganske jevne. Tror jeg går for debuten, men alle har da noe ålreit å by på.
Hvis du ikke hører variasjonen i de forskjellige skivene, så er det øra dine det er noe galt med. Eneste gjengangeren er soloene.
Enorm forskjell fra de 2 første til de 2 siste ja! Mye mindre neoklassisk, og mye mer thrasha og tungt nå. Hør bedre etter, Udun