Lynchomaniac wrote:Er forĂžvrig mest intressert i bikkja til Paris Hilton :wink:
Det var det jeg tenkte, ja!
It is currently 12 Dec 2024, 17:33
De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine
Post by DummeBirger »
Lynchomaniac wrote:Er forĂžvrig mest intressert i bikkja til Paris Hilton :wink:
Det fins da langr vĂŠrre ting enn We, Birger fikk nok en langt styggere ripe i lakken enn deg
Post by DummeBirger »
knuthulhu wrote:Det fins da langr vĂŠrre ting enn We, Birger fikk nok en langt styggere ripe i lakken enn deg
Vel, da fÄr jeg vel nevne at eneste grunn til at GÄte ikke opptrer pÄ lista mi over band som er bedre enn TNT er at jeg avventer for alle band som fremdeles er aktive. Ellers er jeg helt enig i at GÄte er et meget bra band. à la vÊre Ä like et band fordi de blir hypa av Akersgata er da like patetisk som Ä like dem fordi de fÄr gode omtaler!?
GÄte har en vokalist med meget sterk personlighet og egen stil, de er ganske bra pÄ arrangementer og de plukker gode tradisjonelle lÄter. Ikke pÄ noen mÄte sÄ bra som Folque, men et meget bra band.
Post by AndreWerdenskrieg »
Satyricon.Stian wrote:Lynchomaniac wrote:Det finnes vel ikke Norsk rockeband med fuzzgitarer som har fÄtt mer spalteplass i Norske aviser de siste 3 Ärene
Turboneger.
Post by Lynchomaniac »
knuthulhu wrote:Og jeg liker Turboneger ogsÄ. Kanskje det er et stygt mÞnster her?
Satyricon har fÄtt mye presse, men Turboneger er vel en noe annen divisjon?
DummeBirger wrote:Lynchomaniac wrote:GÄte selvsagt Liker du Lumsk ogsÄ
Jeg stÄr for GÄte i denne sammenhengen, ja!
Lumsk har jeg hÞrt lite av, men det blir litt for mye ekstrem-metal tendenser for min smak, basert pÄ det vesle jeg har hÞrt...
Men absolutt interessante, de ogsÄ!
Lyncho fÄr min fulle stÞtte nÄr det gjelder Scorpions. Om du tvinger Lyncho til Ä hÞre pÄ Scorpions vil han neppe skifte mening. Men at du klarer Ä binde han fast tror jeg nokAffen wrote:Lyncho?!? Hva er det jeg ser??? Du HATER Scorpions??? Du trenger hjelp Nà !!! Scorpions er et av tidenes beste hardrockband, og de smÄ feilskjÊrene de hadde pÄ 90-tallet er ikke vÊrre enn de som TNT, Dokken, m.fl. hadde...HÄper du endrer holdning, ellers mÄ jeg kanskje komme pÄ besÞk og lenke deg fast mens jeg spiller hele katalogen til Scorpions til deg i kronologisk rekkefÞlge, om igjen og om igjen, helt til du innser for et fantastisk band det er...
...deal?
Post by Lynchomaniac »
Affen wrote:Lyncho?!? Hva er det jeg ser??? Du HATER Scorpions??? Du trenger hjelp Nà !!! Scorpions er et av tidenes beste hardrockband, og de smÄ feilskjÊrene de hadde pÄ 90-tallet er ikke vÊrre enn de som TNT, Dokken, m.fl. hadde...HÄper du endrer holdning, ellers mÄ jeg kanskje komme pÄ besÞk og lenke deg fast mens jeg spiller hele katalogen til Scorpions til deg i kronologisk rekkefÞlge, om igjen og om igjen, helt til du innser for et fantastisk band det er...
...deal?
Post by DummeBirger »
Udun wrote:DummeBirger wrote:Lynchomaniac wrote:GÄte selvsagt Liker du Lumsk ogsÄ
Lumsk har jeg hÞrt lite av, men det blir litt for mye ekstrem-metal tendenser for min smak, basert pÄ det vesle jeg har hÞrt...
Sikker pĂ„ at du ikke blander Lumsk med Ăsmegin? Ikke mye ekstrem-metal hos Lumsk akkurat...
Post by Lynchomaniac »
DummeBirger wrote:Udun wrote:DummeBirger wrote:Lynchomaniac wrote:GÄte selvsagt Liker du Lumsk ogsÄ
Sikker pĂ„ at du ikke blander Lumsk med Ăsmegin? Ikke mye ekstrem-metal hos Lumsk akkurat...
Du har sikkert rett, jfr. uthevet tekst fra meg i tidl. post...
Ekstremmetal er sikkert feil karakterisering av bandet.
Hva en kaller musikk en knappast har hÞrt, skal en vÊre forsiktig med, men jeg har hÞrt dem et par ganger pÄ NRK's metal-svisj. That's it.
Post by Lynchomaniac »
torjo wrote:Tull! Lumsk holder godt mÄl de!
Post by DummeBirger »
torjo wrote:Tull! Lumsk holder godt mÄl de!