Du skylder meg 1000 spenn.evilbanana wrote:Har gullfisk-hukommelse deluxe!
Synger du med pÄ konserter?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
SÄ du sang med av full hals under Shining.Nebel wrote:Svaret er ja. Synger hvis det er gladband pÄ anlegg/scene. Ikke vond Ä be sÄnn sett, nei.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Beliebe
- Mood:
Utrolig nok har jeg ikke svart pÄ denne ennÄ. Uansett, jeg synger med hvis humöret er godt, stemninga er pÄ topp i salen, og det er fet musikk fra scena. Skulle da ogsÄ bare mangle. Av og til blir det ogsÄ litt luftvokal, som jeg sÄ bruttern var inne pÄ tidligere i trÄden.
Men det varierer selvsagt fra tid til sted.Og jeg mÄ helst ha litt folkemengde Ä gjemme meg i. à stÄ alene Ä synge föles mongo. Det samme gjelder for andre personer: om kun han fyren ved siden av meg bÀljer i vei nÄr ingen andre gjör det, sÄ er det lov Ä ty til ukvemskap for Ä fÄ slutt pÄ det hele.
Men, som sagt, nÄr det föles riktig, sÄ kan litt god allsang löfte konsertopplevelsen to-tre oktaver. Jeg husker pÄ Heaven and Hell pÄ Graspop i sommer, da hele publikum begynte Ä nynne/vokalisere med pÄ Äpningsriffet pÄ lÄta "Heaven and Hell" - da var det instant gÄsehud!
Men det varierer selvsagt fra tid til sted.Og jeg mÄ helst ha litt folkemengde Ä gjemme meg i. à stÄ alene Ä synge föles mongo. Det samme gjelder for andre personer: om kun han fyren ved siden av meg bÀljer i vei nÄr ingen andre gjör det, sÄ er det lov Ä ty til ukvemskap for Ä fÄ slutt pÄ det hele.
Men, som sagt, nÄr det föles riktig, sÄ kan litt god allsang löfte konsertopplevelsen to-tre oktaver. Jeg husker pÄ Heaven and Hell pÄ Graspop i sommer, da hele publikum begynte Ä nynne/vokalisere med pÄ Äpningsriffet pÄ lÄta "Heaven and Hell" - da var det instant gÄsehud!
ElÀkööt supikoirat!
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Jeg synger bare nÄr jeg er pÄ Blind Guardian pÄ Wacken, og de spiller Bard song.
I'm going for pints.
-
- Poser
- Mood:
Heller lite.
-
-
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
TheUnborn wrote:Heller lite.
-
tenker du tar noken hÞge tona vist ein viss mann med sminke og flosshatt stÄr pÄ scena!
E du med oss i dag, byrja tanken bli klar?
-
- Belieber
- Mood:
Kommer mye an pÄ konserten. Skulle tatt seg ut Ä skrike med pÄ Anaal Nathrakh eller noe. PÄ Travis-konserten sang jeg derimot hele tida.
-
- Belieber
- Mood:
pÄ deathhammer konsert stÄr eg og skriker MASSIVT MASSIVT MASSIVT heile tida
E du med oss i dag, byrja tanken bli klar?