MacGyver wrote:Og Affen beviser at det som står i signaturen hans er berre tull
Sier du som fortsatt har nisselue på Eddie

MacGyver wrote:Kven av desse har hatt mest å seie for utveklinga i metal?
Kven lagar best musikk?
Kven er dei mest originale?
steinman wrote:Svar på spørsmål 1 og 3 er Venom, men når man sitter hjemme og hører på musikk er det kun spørsmål 2 som er relevant. Der blir mitt svar Wig Wam. Man hører da ikke på musikk fordi den er original eller viktig for utviklinga av musikkens historie. Man hører på musikken fordi man liker den. Jeg vet riktig nok om mange tilfeller av folk som nærmest tvinger seg til å like "riktig" musikk, men det blir virkelig patetisk. Musikk er uansett smak og behag, og det finnes dermed ikke noe riktig eller galt svar.
LadyDoubleDealer wrote:steinman wrote:Svar på spørsmål 1 og 3 er Venom, men når man sitter hjemme og hører på musikk er det kun spørsmål 2 som er relevant. Der blir mitt svar Wig Wam. Man hører da ikke på musikk fordi den er original eller viktig for utviklinga av musikkens historie. Man hører på musikken fordi man liker den. Jeg vet riktig nok om mange tilfeller av folk som nærmest tvinger seg til å like "riktig" musikk, men det blir virkelig patetisk. Musikk er uansett smak og behag, og det finnes dermed ikke noe riktig eller galt svar.
Er så f******a enig!! Jeg liker selv ikke imaget til Wig Wam, men musikken de lager er akkurat i min gate. Så da hører jeg på dem hjemme og driter i å gå på konsertene deres. Ufattelig idiotisk med folk som tvinger seg selv til å like enkelte band bare fordi det liksom er "riktig". Fullstendig idoti faktisk!
MikkelRev wrote:Har nettopp hørt gjennom At War With s***n. Skjønner ikke at noen fortsatt kan mene Venom er genial musikk. Rølpete lyder, ingen melodi og alle låtene er like.
MikkelRev wrote:Har nettopp hørt gjennom At War With s***n. Skjønner ikke at noen fortsatt kan mene Venom er genial musikk. Rølpete lyder, ingen melodi og alle låtene er like.
Harvest wrote:torjo wrote:"Welcome To Hell" og "Black Metal" er gromme plater. Noe mer har jeg ikke sjekket ut av Venom.
Hører på sistnevnte nå faktisk, og det er en meget bra plate.
Æsel wrote:dessuten er vokalisten direkte HÆSLIG!
Users browsing this forum: Google [Bot] and 24 guests