Hvem Alt. Metal band mener du har den dyktigste trommisen?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
master_k wrote:Bombe at du stemte han. Han spiller veldig upersonlig, men det er kanskje noe du likerZNDN wrote:Raymond Herrera så klart. Mannen høres jo ut som en maskin, og er utrolig teknisk.
Jeg skrev jo hvorfor jeg likte han

Men, selvfølgelig, min all-time favoritt-trommis er så klart Igor Cavalera!
-
- Beliebe
- Mood:
Noen som var på Mastodon, Slipknot og Slayer i Spektrum? Etter det kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor Joey skal trone på toppen av denne pollen. Tynt grunnlag med ett tilfelle av rævva spilling kanskje. Men når det var så etter boka dårlig fremført av en oppiskyene skrytt trommis, da er det nok alikevel. Nei stem Meshuggah og Tool opp på toppen. Det er i hvertfall boys som leverer hver gang
Dailor er nok min favoritt innen sjangeren. Han har sin egen måte å spille på.Lachrymol wrote:Savner forsåvidt Brann Dailor fra Mastodon på lista. I den grad man kaller det alt. metal, da. Og uansett er Carey best, så det trommer jo kanskje ikke så stor rolle.
hauepine wrote:Dailor er nok min favoritt innen sjangeren. Han har sin egen måte å spille på.Lachrymol wrote:Savner forsåvidt Brann Dailor fra Mastodon på lista. I den grad man kaller det alt. metal, da. Og uansett er Carey best, så det trommer jo kanskje ikke så stor rolle.
Han spiller f**n så rått!!
Mastodon er et knallband!!
-
- Beliebe
- Mood:
Tomas Haake i Meshuggah er ikke trommis... Han programerer trommer, hvis dere ikke visste det......... Den beste trommisen er Joey Mister Jordison!!
doedesmyr- wrote:Tomas Haake i Meshuggah er ikke trommis... Han programerer trommer, hvis dere ikke visste det......... Den beste trommisen er Joey Mister Jordison!!
Bare på den siste skiva. Han spiller på alle de andre.
Edith: ...hvis du ikke visste det.
Danny Carey lett nok..