Ditto
Dritto
It is currently 12 Dec 2024, 11:48
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Terror_mit_uns »
har sett den
absolutt fett! både konsertbiten og det andre
Post by Morkenstubbe »
Hadde ingen forventinger til denne, men etter å ha sett dvden, var det helt klart at dem har jobbet med dette. Gjennomført opplegg! Var redd det skulle bli direkte flaut å kikke på det...hehe.
Post by Hlidskjalf »
j****g fet og gjennomført DVD, liten tvil om at Herr Danielsson er en pådriver for både det estetiske og det ideologiske innen de dype farvann av Black Metal. Anbefales!
Hlidskjalf wrote:j****g fet og gjennomført DVD, liten tvil om at Herr Danielsson er en pådriver for både det estetiske og det ideologiske innen de dype farvann av Black Metal. Anbefales!
Nja, jeg skal vel ikke si jeg er skuffa, for det var en alright DVD. Og jeg vet ikke hvorfor, men jeg hadde venta meg mer av livet på veien, mer fra den hula de har, rehersals o.l.
Mye av det han drodler om går milevis over hodet mitt, og jeg er garantert en del av den majoriteten han snakker som mye om som 'ikke forstår'.
Jeg ser også helst at musikk DVDr skal separere konsertdelen og 'dokumentar' delen.
Post by Hlidskjalf »
Joakim wrote:Hlidskjalf wrote:j****g fet og gjennomført DVD, liten tvil om at Herr Danielsson er en pådriver for både det estetiske og det ideologiske innen de dype farvann av Black Metal. Anbefales!
Nja, jeg skal vel ikke si jeg er skuffa, for det var en alright DVD. Og jeg vet ikke hvorfor, men jeg hadde venta meg mer av livet på veien, mer fra den hula de har, rehersals o.l.
Mye av det han drodler om går milevis over hodet mitt, og jeg er garantert en del av den majoriteten han snakker som mye om som 'ikke forstår'.Jeg ser også helst at musikk DVDr skal separere konsertdelen og 'dokumentar' delen.
Nå var dette vel i utgangspunktet ikke en live-DVD, men en film?
Uansett Live-showet er glimrende, jeg har fått en helt nytt syn på "Lawless Darkness" skiva etter dette.
Jeg tolker det som om at Danielsson helst vil at vi skal forstå hvordan deres nære bånd til left-hand-path ideologien utgjør deres inspirasjon til å utnytte kraften og energien ut i fra magiske ritualer over til musikk. At Danielsson snakker litt over hodet på de fleste som ikke har grad 8.0 og oppover er nok logisk.
Hlidskjalf wrote:Joakim wrote:Hlidskjalf wrote:j****g fet og gjennomført DVD, liten tvil om at Herr Danielsson er en pådriver for både det estetiske og det ideologiske innen de dype farvann av Black Metal. Anbefales!
Mye av det han drodler om går milevis over hodet mitt, og jeg er garantert en del av den majoriteten han snakker som mye om som 'ikke forstår'.Jeg ser også helst at musikk DVDr skal separere konsertdelen og 'dokumentar' delen.
Nå var dette vel i utgangspunktet ikke en live-DVD, men en film?
Uansett Live-showet er glimrende.
Jeg veit, jeg var der
Det er da mer live musikk enn dokumentar? Ihvertfall like mye.
Jeg liker uansett å ha muligheten til å se konsertdelen på en musikkDVD i sin helhet uten 'avbrudd'.
BlueGrot wrote:Ja hva skjedde egentlig med municipal waste?
MUNICIPAL WASTE's fifth album, "The Fatal Feast", sold around 2,700 copies in the United States in its first week of release. The CD landed at No. 3 on the Top New Artist Albums (Heatseekers) chart, which lists the best-selling albums by new and developing artists, defined as those who have never appeared in the Top 100 of The Billboard 200. The band's previous effort, "Massive Aggressive", opened with around 2,100 copies back in September 2009 to debut at No. 10 on the Heatseekers chart.
"The Fatal Feast" was released on April 10, 2011 in North America and April 13, 2011 in Europe via Nuclear Blast Records.