Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Finsk black metal

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Finsk black metal

Post by MARDVK »

Har Cornigr CD inne. Pissbra skive.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMünchhausen »

drgz wrote:
VonMünchhausen wrote:Takker. Da gidder jeg ikke stresse med Keres.
Cornigr er det mange som selger på discogs, evnt kan du høre med disse: http://www.ahdistuksenaihio.com/ci_contact.htm
Ser Mardvk har den i lageret sitt, mulig jeg rasker den med meg når jeg skal bestille nytt av Misthyrming, Svartidaudi, Hetroertzen, Sinmara etc.. men takk for tips!

Ninjaedit: Ser at Mardvken var et minutt kjappere enn meg der ja. Laptop lyd kun, men digg stemning og perfekt skranglesound. Det er jo lenge til januar, men legg gjerne til side Sinmara og Cornigr nå og fyll på med Svartidaudi, Misthyrming og Hetroertzen når de er på plass. Ev. kan jeg sende mail.

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Skal ha nok av alt dette når den tid kommer, så null stress. Januar blir rene juleaften for folk om alt går som planlagt.

Kan vel kile litt med at nye Cornigr høres enda bedre ut enn forrige skive og at jeg skal gi den ut. Det er fortsatt en stund til da det mangler etpar tekster osv.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMünchhausen »

Herlig, herlig.

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

VonMünchhausen wrote:Ninjaedit: Ser at Mardvken var et minutt kjappere enn meg der ja.
Sjekk forrige side.
Purity comes when death is all.


drgz
Rocker
Rocker
Posts: 780
Joined: 23 Apr 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by drgz »

VonMünchhausen wrote:
drgz wrote:
VonMünchhausen wrote:Takker. Da gidder jeg ikke stresse med Keres.
Cornigr er det mange som selger på discogs, evnt kan du høre med disse: http://www.ahdistuksenaihio.com/ci_contact.htm
Ser Mardvk har den i lageret sitt, mulig jeg rasker den med meg når jeg skal bestille nytt av Misthyrming, Svartidaudi, Hetroertzen, Sinmara etc.. men takk for tips!

Ninjaedit: Ser at Mardvken var et minutt kjappere enn meg der ja. Laptop lyd kun, men digg stemning og perfekt skranglesound. Det er jo lenge til januar, men legg gjerne til side Sinmara og Cornigr nå og fyll på med Svartidaudi, Misthyrming og Hetroertzen når de er på plass. Ev. kan jeg sende mail.
Trodde han bare hadde CD inne, og at du skulle ha vinyl, derfor jeg linket til andre siden. Selvsagt bedre å kjøpe fra ORLEH ORLEH hvis han har det du vil ha!

User avatar

Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

Det kommer en Kêres lp til ganske snart som skal være i "offisiellt" opplag sist jeg hørte noe. Bra saker!

User avatar

Goatblessed necropenis
Poser
Poser
Posts: 314
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Goatblessed necropenis »

Nå som det er mørkt, kaldt og j****g ute kan det anbefales å finne frem Cosmic Church - "Ylistys" fullengder. Anbefales!
DØDSMARSJ TIL h*****e!

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Nye Lord Of Pagathorn er et trygt kjøp. j****g bra vokal. Bandnavn og logo gjør at folk viker unna men think again!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

William Gull
Belieber
Belieber
Posts: 23
Joined: 28 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by William Gull »

Goatblessed necropenis wrote:Nå som det er mørkt, kaldt og j****g ute kan det anbefales å finne frem Cosmic Church - "Ylistys" fullengder. Anbefales!
Hm, lenge siden jeg hørte denne sist, mente da at den ikke levde opp til forventningene etter den fantastiske "Absoluutin lävistämä" fra 2010. Kanskje på tide å gi den en runde til! Har du hørt splitten med Circle of Ouroborus?


drgz
Rocker
Rocker
Posts: 780
Joined: 23 Apr 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by drgz »

Foss wrote:Det kommer en Kêres lp til ganske snart som skal være i "offisiellt" opplag sist jeg hørte noe. Bra saker!
Jepp, leste det samme. Btw, du har ikke tilfeldigvis et eks. ekstra av "The Wanderer's Path"-demoen? :o

User avatar

Goatblessed necropenis
Poser
Poser
Posts: 314
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Goatblessed necropenis »

William Gull wrote:
Goatblessed necropenis wrote:Nå som det er mørkt, kaldt og j****g ute kan det anbefales å finne frem Cosmic Church - "Ylistys" fullengder. Anbefales!
Hm, lenge siden jeg hørte denne sist, mente da at den ikke levde opp til forventningene etter den fantastiske "Absoluutin lävistämä" fra 2010. Kanskje på tide å gi den en runde til! Har du hørt splitten med Circle of Ouroborus?
Selv synes jeg "Ylistys" knuser debut-fullengderen med flere hestehoder. Rett og slett bedre og mer stemningsfulle låter. Skiva er dog lang og krevende, gi den et par muligheter til og gjerne i headsett. Har ikke hørt noe av den siste splitten nei.
DØDSMARSJ TIL h*****e!

User avatar

Goatblessed necropenis
Poser
Poser
Posts: 314
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Goatblessed necropenis »

MARDVK wrote:Nye Lord Of Pagathorn er et trygt kjøp. j****g bra vokal. Bandnavn og logo gjør at folk viker unna men think again!
Jøss, ser Woodcut gir ut denne? Trodde ikke de var aktive lenger. Tar du den inn?
DØDSMARSJ TIL h*****e!

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Goatblessed necropenis wrote:
MARDVK wrote:Nye Lord Of Pagathorn er et trygt kjøp. j****g bra vokal. Bandnavn og logo gjør at folk viker unna men think again!
Jøss, ser Woodcut gir ut denne? Trodde ikke de var aktive lenger. Tar du den inn?
Skeptisk, solgte kanskje 1 eller 2 av de syverne jeg tok inn, og det er f**n meg dårlig, haha. Har et lass igjen her.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

drgz wrote:
Foss wrote:Det kommer en Kêres lp til ganske snart som skal være i "offisiellt" opplag sist jeg hørte noe. Bra saker!
Jepp, leste det samme. Btw, du har ikke tilfeldigvis et eks. ekstra av "The Wanderer's Path"-demoen? :o
Desverre! Holdt på å gi bort den siste her om dagen før jeg sjekka hylla og så at det var det. Helt vanvittige priser på utgivelsene til de folka her om dagen virker det som, jmfr 200 euro nevnt tidligere i tråden? Det er ganske sinnsykt for en nylig utgitt plate, omtrent på nivå med boligprisene i Oslo det her.

User avatar

Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »


User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IUl0nAVGMH4#t=149[/youtube]

Dette var ikke noe jalla i det hele tatt. Haha.
Purity comes when death is all.

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Eller dette:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uq_890SAm38[/youtube]

Fy f**n.
Purity comes when death is all.

User avatar

AwayTr
Poser
Poser
Posts: 204
Joined: 20 Feb 2010, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by AwayTr »

Døve greier! Hahaha! Det står dårlig til med herrefolket for tiden ass :)
Image

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Småkleint.
Musikken til Goatmoon er dog ikke ille.

Locked Previous topicNext topic