http://heavymetal.no/blog/posts/blastfe ... e-nye-navn er faktisk et par band fĂžr alle andre til info.
Blastfest 2015
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
-
- Poser
- Mood:
- Been thanked: 0
-
- Rocker
- Mood:
Vorax wrote:Lifelover ogsÄ, trodde de hadde bytta navn?
Tja, de starta Kall etter at B dÞde. Kall-logoen stÄr pÄ plakaten, forresten.
Kanskje Blastfest hadde fÄtt ut budskapet sitt bedre om de ikke postet 4-5 uinteressante oppdateringer daglig pÄ Facebook. For det virker rimelig planlÞst.
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
- Been thanked: 2 times
Bandslipp pÄ gang, fÞrst ut er Grimfist, deretter kom Schirenc Plays Pungent Stench, til sutt falt Watain ned pÄ plakaten. Lineup-en komplett.
http://heavymetal.no/blog/posts/blastfe ... flere-band
For oppdatert lineup, klikk pÄ lenken.
Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang
-
- Belieber
- Mood:
Grimfist, Dark Tranquility, Sarke, Tiamat, Endstille, Hecate Enthroned, Naer Mataron, Gehenna og The Sickening mÄ dÄ vere utmerka dÞmer pÄ band som neppe drar billettsalet i havn? Kva med Ä kutta ned pÄ middelmÄdigheiten og kÞyra 30 band, istadenfor bÞttevis med fjas som kun Scream Magazine si papirutgÄve har brydd seg med? PÄ meg som virkar det som at metall er metall frÄ festivalen si side og at det er null smak og visjon bak bookinga. Anywayz, av 60 band eller kva det no er, so er det fortsatt mykje bra som eg gler meg til, som: Watain, Destroyer 666, Satyricon, Impaled Nazarene, Borknagar, Samael og Bölzer. Ein fÄr tru det gÄr Þkonomisk rett veg, trass mange unÞdige akter som eg trur folk ikkje bryr seg med.
-
- Rocker
- Mood:
Du har tydeligvis ikke fÄtt med deg at Dark Tranquillity er en del stÞrre enn de andre bandene du nevner i samme Ändedrag.
NÄr det gjelder middelmÄdigheter kommer jo det helt an pÄ Þynene som ser. I mine Þyne er bÄde Samael, Borknagar, Impaled Nazarene og Satyricon rassekjedelige bookinger, mens Gehenna kunne vÊrt kult Ä fÄtt med seg.
Stort spenn gjÞr jo at man fÄr litt ymse, og det skal vel godt gjÞres, nÄr man har 60 band, at noen digger absolutt alt som blir presentert. Enig i at det ikke er noen rÞd trÄd, men den skaper man selv ved Ä nyte det man vil nyte?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
-
- Belieber
- Mood:
VonMĂŒnchhausen wrote:Du har tydeligvis ikke fĂ„tt med deg at Dark Tranquillity er en del stĂžrre enn de andre bandene du nevner i samme Ă„ndedrag.
NÄr det gjelder middelmÄdigheter kommer jo det helt an pÄ Þynene som ser. I mine Þyne er bÄde Samael, Borknagar, Impaled Nazarene og Satyricon rassekjedelige bookinger, mens Gehenna kunne vÊrt kult Ä fÄtt med seg.
No s**t... objektivitet har dÄ sine begrensingar. Dark Tranquility kan vere stor som U2, men fortsatt middelmÄdige og dra lite folk i forhold til kostnad. (Trur eg).
-
- Poser
- Mood:
Festivaler med "smak og visjon" er og blir smÄ nisjefestivaler. Dette er tydeligvis en festival som forsÞker Ä bli stÞrre enn Beyond the Gates, Bunker/Krater osv, ja kanskje til og med stÞrre enn Inferno. Da mÄ man favne vidt. Om du personlig liker band A og B, eller C og D, er vel egentlig revnende likegyldig for festivalen, sÄ lenge du kjÞper billett.
http://www.diskord.net
http://www.facebook.com/katakombenoslo
"In the decay of time and the putridity of ageing, eternal darkness would seem a blessing..."
snÞskred wrote:Grimfist, Dark Tranquility, Sarke, Tiamat, Endstille, Hecate Enthroned, Naer Mataron, Gehenna og The Sickening mÄ dÄ vere utmerka dÞmer pÄ band som neppe drar billettsalet i havn? Kva med Ä kutta ned pÄ middelmÄdigheiten og kÞyra 30 band, istadenfor bÞttevis med fjas som kun Scream Magazine si papirutgÄve har brydd seg med? PÄ meg som virkar det som at metall er metall frÄ festivalen si side og at det er null smak og visjon bak bookinga. Anywayz, av 60 band eller kva det no er, so er det fortsatt mykje bra som eg gler meg til, som: Watain, Destroyer 666, Satyricon, Impaled Nazarene, Borknagar, Samael og Bölzer. Ein fÄr tru det gÄr Þkonomisk rett veg, trass mange unÞdige akter som eg trur folk ikkje bryr seg med.
Det er ikke de som selger billetter, men slike band er med pÄ Ä gjÞre festivalen interessant for dem som reiser rundt pÄ festivaler og har sett halve lineupen pÄ eksempelvis Inferno. Band som dette er med pÄ Ä skape variasjon, og jeg vil tro det er en god slump med folk som fortsatt vil se Tiamat, Naer Mataron og Endstille. Dark Tranquility er faktisk ganske store, og jeg vil tippe de trekker andre publikumere enn eksempelvis Watain og Satyricon. Hecate enthroned har de neppe betalt mer enn hotell og fly for, og selv om det sikkert er snakk om toppen 50 mann som bryr seg med bandet sÄ er det en artig booking. Jeg hadde garantert sett dem om jeg var der, men de trekker neppe ekstra publikum. Alle festivaler har en masse vas i bunn av plakaten, men jeg syns Blastfest har vÊrt kreative.