Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Blastfest 2015

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

yngve
Poser
Poser
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Norway

Re: Blastfest 2015

Post by yngve »

http://heavymetal.no/blog/posts/blastfe ... e-nye-navn er faktisk et par band fĂžr alle andre til info.

SE OPP!!! ikke ned...

Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang

Doomination
Poser
Poser
Mood:
Been thanked: 0

Post by Doomination »

Da blir det i hvert fall garantert tur pÄ onsdagen for Ä se Purple Hill Witch!

ROCK!

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

j****g mye bra. Lifelover ogsÄ, trodde de hadde bytta navn? j****g kreativ booking i Är. Mange band som ikke har vÊrt her fÞr, det frister med tur.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Medicinmannen »

Vorax wrote:

Lifelover ogsÄ, trodde de hadde bytta navn?

Tja, de starta Kall etter at B dÞde. Kall-logoen stÄr pÄ plakaten, forresten.

Purity comes when death is all.

Shitrock
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Shitrock »

Dette mÄ jo berre bli bra. Meir enn nok av band av interesse allerede.

For eit liv

Buman
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Buman »

Mye bra jeg gjerne skulle sett her. Spesielt kult med mindre band som Esoteric og Saturnus!
Synd det er samme helga som ÄnglagĂ„rd spiller i Sandvika....

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

Kanskje Blastfest hadde fÄtt ut budskapet sitt bedre om de ikke postet 4-5 uinteressante oppdateringer daglig pÄ Facebook. For det virker rimelig planlÞst.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

thorel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by thorel »

Tok Ă„ blokkerte til slutt.

decomposer
Poser
Poser
Mood:

Post by decomposer »

Siste headliner fikk meg til Ă„ kjĂžpe billett.

Rintrah
Poser
Poser
Mood:

Post by Rintrah »

Det er eit j***a mas pÄ Facebook, ja. Eg vil liksom fÄ med meg bandsleppa, men jebus. Slutter Ä like pÄ Facebook, og fÞlger heller med her. Grei skuring.

yngve
Poser
Poser
Mood:
Been thanked: 2 times
Norway

Post by yngve »

Bandslipp pÄ gang, fÞrst ut er Grimfist, deretter kom Schirenc Plays Pungent Stench, til sutt falt Watain ned pÄ plakaten. Lineup-en komplett.

http://heavymetal.no/blog/posts/blastfe ... flere-band

For oppdatert lineup, klikk pÄ lenken.

SE OPP!!! ikke ned...

Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang

ghazten
Poser
Poser
Mood:

Post by ghazten »

Esoteric er absolutt fett. Lurer pÄ tur.

EKO EKO AZARAK

snĂžskred
Belieber
Belieber
Mood:

Post by snĂžskred »

Grimfist, Dark Tranquility, Sarke, Tiamat, Endstille, Hecate Enthroned, Naer Mataron, Gehenna og The Sickening mÄ dÄ vere utmerka dÞmer pÄ band som neppe drar billettsalet i havn? Kva med Ä kutta ned pÄ middelmÄdigheiten og kÞyra 30 band, istadenfor bÞttevis med fjas som kun Scream Magazine si papirutgÄve har brydd seg med? PÄ meg som virkar det som at metall er metall frÄ festivalen si side og at det er null smak og visjon bak bookinga. Anywayz, av 60 band eller kva det no er, so er det fortsatt mykje bra som eg gler meg til, som: Watain, Destroyer 666, Satyricon, Impaled Nazarene, Borknagar, Samael og Bölzer. Ein fÄr tru det gÄr Þkonomisk rett veg, trass mange unÞdige akter som eg trur folk ikkje bryr seg med.

VonMĂŒnchhausen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by VonMĂŒnchhausen »

Du har tydeligvis ikke fÄtt med deg at Dark Tranquillity er en del stÞrre enn de andre bandene du nevner i samme Ändedrag.

NÄr det gjelder middelmÄdigheter kommer jo det helt an pÄ Þynene som ser. I mine Þyne er bÄde Samael, Borknagar, Impaled Nazarene og Satyricon rassekjedelige bookinger, mens Gehenna kunne vÊrt kult Ä fÄtt med seg.

Slynt
Poser
Poser
Mood:

Post by Slynt »

Stort spenn gjÞr jo at man fÄr litt ymse, og det skal vel godt gjÞres, nÄr man har 60 band, at noen digger absolutt alt som blir presentert. Enig i at det ikke er noen rÞd trÄd, men den skaper man selv ved Ä nyte det man vil nyte?

Image

Terror_mit_uns
Poser
Poser
Mood:
Has thanked: 6 times
Afghanistan

Post by Terror_mit_uns »

Gleder meg! Fyll og rĂŠl og vennene til

Image
Choke! choke! choke! the devil we evoke!

snĂžskred
Belieber
Belieber
Mood:

Post by snĂžskred »

VonMĂŒnchhausen wrote:

Du har tydeligvis ikke fÄtt med deg at Dark Tranquillity er en del stÞrre enn de andre bandene du nevner i samme Ändedrag.

NÄr det gjelder middelmÄdigheter kommer jo det helt an pÄ Þynene som ser. I mine Þyne er bÄde Samael, Borknagar, Impaled Nazarene og Satyricon rassekjedelige bookinger, mens Gehenna kunne vÊrt kult Ä fÄtt med seg.

No s**t... objektivitet har dÄ sine begrensingar. Dark Tranquility kan vere stor som U2, men fortsatt middelmÄdige og dra lite folk i forhold til kostnad. (Trur eg).

Lothar Schramm
Poser
Poser
Mood:

Post by Lothar Schramm »

Festivaler med "smak og visjon" er og blir smÄ nisjefestivaler. Dette er tydeligvis en festival som forsÞker Ä bli stÞrre enn Beyond the Gates, Bunker/Krater osv, ja kanskje til og med stÞrre enn Inferno. Da mÄ man favne vidt. Om du personlig liker band A og B, eller C og D, er vel egentlig revnende likegyldig for festivalen, sÄ lenge du kjÞper billett.

http://www.noposersplease.com
http://www.diskord.net
http://www.facebook.com/katakombenoslo

"In the decay of time and the putridity of ageing, eternal darkness would seem a blessing..."

besk
Belieber
Belieber
Mood:

Post by besk »

Et lite VÄgen-cruise i et typisk sen-februari vÊr hÞres ut som et vÄgestykke.

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

snĂžskred wrote:

Grimfist, Dark Tranquility, Sarke, Tiamat, Endstille, Hecate Enthroned, Naer Mataron, Gehenna og The Sickening mÄ dÄ vere utmerka dÞmer pÄ band som neppe drar billettsalet i havn? Kva med Ä kutta ned pÄ middelmÄdigheiten og kÞyra 30 band, istadenfor bÞttevis med fjas som kun Scream Magazine si papirutgÄve har brydd seg med? PÄ meg som virkar det som at metall er metall frÄ festivalen si side og at det er null smak og visjon bak bookinga. Anywayz, av 60 band eller kva det no er, so er det fortsatt mykje bra som eg gler meg til, som: Watain, Destroyer 666, Satyricon, Impaled Nazarene, Borknagar, Samael og Bölzer. Ein fÄr tru det gÄr Þkonomisk rett veg, trass mange unÞdige akter som eg trur folk ikkje bryr seg med.

Det er ikke de som selger billetter, men slike band er med pÄ Ä gjÞre festivalen interessant for dem som reiser rundt pÄ festivaler og har sett halve lineupen pÄ eksempelvis Inferno. Band som dette er med pÄ Ä skape variasjon, og jeg vil tro det er en god slump med folk som fortsatt vil se Tiamat, Naer Mataron og Endstille. Dark Tranquility er faktisk ganske store, og jeg vil tippe de trekker andre publikumere enn eksempelvis Watain og Satyricon. Hecate enthroned har de neppe betalt mer enn hotell og fly for, og selv om det sikkert er snakk om toppen 50 mann som bryr seg med bandet sÄ er det en artig booking. Jeg hadde garantert sett dem om jeg var der, men de trekker neppe ekstra publikum. Alle festivaler har en masse vas i bunn av plakaten, men jeg syns Blastfest har vÊrt kreative.

Locked Previous topicNext topic