Sånne Buddy Holly-briller burde vært straffbart.
Fine damer II (The Return of the Beautiful bla-bla-blah)...
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Oooh, got milk?
Tomas wrote:Jeg synes folk bør slutte å tegne på kroppene sine.
Especially for you:
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
gnombob wrote:MARDVK wrote:gnombob wrote:Hæ?
What does not compute?
Hvordan ser du det? Og hva var egentlig galt med det stellet?
Kanskje han har førstehåndserfaring? Eheheheh.
-
- Belieber
- Mood:
gnombob wrote:MARDVK wrote:gnombob wrote:Hæ?
What does not compute?
Hvordan ser du det? Og hva var egentlig galt med det stellet?
Stellet er det ikke noe galt med, men damer som gjør det får arr, naturlig nok, og det vises så jæævlig godt. Nå vet ikke jeg helt om det er "nupper"(hva det nå heter) på bildet, men det ser iallefall ut som at hun har gjort det igjennom brystvortene.
-
- Belieber
- Mood:
Tit-master Semla to the rescue!
Tviler veldig på at det er arr. Finnes det seriøst folk som tar silikon inn i brystvortene??
Dama kan være gravid/har vært gravid og nuppene har noe med melkeproduksjonen å gjøre. Magen syns jo ikke på bildet.
Enda mer sannsynlig er at det er talgkjertler, som produserer fettlignende stoff som beskytter brystvorten mot å bli sår. Alle har det, og det er helt normalt.
Og aller mest sannsylig var det kaldt når bildet ble tatt, så det får gåsehud-effekt. Så det synes bedre på bildet, og spesielt med den høye kontrasten
Jeg har sett etpar pupper iløpet av mitt liv, så jeg vet hva du sier. Man ser jo at hun har silikon, og vinkelen og kontrastene gjør at det ser ut som at hun har tatt silikon igjennom brystvortene, men jeg vet ikke 10000%. Uansett er det j***a stygt, og det et faktisk ganske mange som gjør det på den måten. Ekte pupper med talgkjertler er selvsagt helt normalt og ikke noe stress. Sher da bra ut d sjø.