Doomination wrote:Tøysegutt! Sad Wings er nesten like bra som de seks første Sabbath-skivene.
Sad wings er enormt bra!
It is currently 13 Dec 2024, 21:37
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Bare ta turen til jernvaren, du. Vi andre tar turen til metallpusher'n.
Valget mitt er fortsatt uten tvil Judas Priest. De tre S-skivene fra 70-tallet er sammen med de 6 første Sabbath-platene hjørnesteinene i metallsjangeren. Og ikke bare er de historisk viktige, de er i tillegg tidløse mesterverk som jeg aldri blir lei. Maiden er selvfølgelig et supert band, og 80-talls Maiden er noe av det beste sjangeren har å by på, men i forhold til Priest... Det blir som gutter mot menn.
Ljosåk wrote:Jeg spissformulerte kanskje bittelittegranne, men pr. i dag føler jeg mer for å runke med grovt sandpapir enn å høre Sad wings.. en gang til. Den whiskey-woman linja er flauere enn småprat med kassadama i matbutikken.
Den whiskey-woman-linja er jo noe av det feteste!
Post by Doomination »
knuthulhu wrote:Doomination wrote:Tøysegutt! Sad Wings er nesten like bra som de seks første Sabbath-skivene.
Den er bedre enn minst halvparten av dem. Sammensetninga av skiva slår alle til Sabbath.
Antar du er vant til den originale tracklista som åpned med Prelude og Tyrant?
Doomination wrote:knuthulhu wrote:Doomination wrote:Tøysegutt! Sad Wings er nesten like bra som de seks første Sabbath-skivene.
Den er bedre enn minst halvparten av dem. Sammensetninga av skiva slår alle til Sabbath.
Antar du er vant til den originale tracklista som åpned med Prelude og Tyrant?
Definitivt. Tenkte ikke på at det finnes noen annen, men så er jeg ikke oppdatert på all verdens CD-utgivelser og andre nymotens oppfinnelser
Dette argumetet avgjør vel pollen fullstendig:
I've had lots of ex-boyfriends betray me — assholes, we all have them — and in particular there was one who loved JUDAS PRIEST
- Lady Gaga, Iron Maiden-fan