Beste bandet fra Storbritannia
Gorgar wrote:Hvorfor er ikke Dragonforce med i pollen? Ikke at jeg ville stemt på dem (og ikke at det er noe galt med det), men jeg synes de burde vært med.
Har lite peil på Dragonforce, men har fått med meg at de har medlemmer fra fem forskjellige nasjoner eller noe slikt?
ReignInØl wrote:torjo wrote: Skulle dog ønske at Zeppelin hadde litt større status blant ungdommen enn de har.
Don't we all..
Zeppelin har rimelig stor status her i alle fall! Ser støtt og stadig en kid med zeppelin-skjorte
On-topic: NAZARETH!!!
Sigurd: Håper allikevel selvsagt heller på at Chelsea tar the quadruple, at hele Norge får byllepest, at verden går under i atomkrig og at jeg spises opp av en mengde rabiesbefengte rotter enn at Liverpool vinner serien.
Jonas.E wrote:ReignInØl wrote:torjo wrote: Skulle dog ønske at Zeppelin hadde litt større status blant ungdommen enn de har.
Don't we all..
Zeppelin har rimelig stor status her i alle fall! Ser støtt og stadig en kid med zeppelin-skjorte
Det er fordi de selges på H&M det.
Thrashcan wrote:Jonas.E wrote:ReignInØl wrote:torjo wrote: Skulle dog ønske at Zeppelin hadde litt større status blant ungdommen enn de har.
Don't we all..
Det er fordi de selges på H&M det.
De også? Uhørt!
Sigurd: Håper allikevel selvsagt heller på at Chelsea tar the quadruple, at hele Norge får byllepest, at verden går under i atomkrig og at jeg spises opp av en mengde rabiesbefengte rotter enn at Liverpool vinner serien.
Er ikke Nazareth skotsk a?Jonas.E wrote:ReignInØl wrote:torjo wrote: Skulle dog ønske at Zeppelin hadde litt større status blant ungdommen enn de har.
Don't we all..
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Oi, gammal-tråd. Reknar med eg stemte Maiden, og det ville eg gjort fortsatt. Black Sabbath er nær, men ingen har betydd meir for meg enn IM, så avgjerda står.
Konklusjon er vel uansett at UK har fostra noko heilt latterleg mykje bra band.
Konklusjon er vel uansett at UK har fostra noko heilt latterleg mykje bra band.
You treat your step-mother with respect, Pantera!