Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Wig Wam vs. Venom

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Wig Wam eller Venom?

Wig Wam
35
18%
Venom
160
82%

Total votes: 195

Topic author
Stian
Rocker
Rocker
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Dirant wrote:
MikkelRev wrote:Har nettopp hørt gjennom At War With s***n. Skjønner ikke at noen fortsatt kan mene Venom er genial musikk. Rølpete lyder, ingen melodi og alle låtene er like.

Det sa bestemora di om Beatles og!

Berlevåg sier fortsatt det om Beatles.

Fettsnerk
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Fettsnerk »

MikkelRev wrote:Har nettopp hørt gjennom At War With s***n. Skjønner ikke at noen fortsatt kan mene Venom er genial musikk. Rølpete lyder, ingen melodi og alle låtene er like.
Prøv "Welcome to Hell" og "Black Metal", så vil det gå et dusin lys opp for deg. "At War With s***n" er i mine ører ei bra skive, men nå likevel ikke de to første til knærne. "Welcome to Hell" er en av mine absolutte favoritter.

Dick Hardy
Poser
Poser
Mood:

Post by Dick Hardy »

LadyDoubleDealer wrote:
Æsel wrote:dessuten er vokalisten direkte HÆSLIG!

Akkurat DET skal jeg ikke krangle med deg om, men jeg vil vel si at det er ganske så dødt løp mellom Venom og Wig Wam når det gjelder hæslighet! :lol: Men det har jo uansett ingenting med musikken å gjøre... Er lenge siden jeg hørte på et band pga. at bandmedlemmene var fine, det får fjortisene ta seg av!
Hvis jeg noen sinne har sagt noe kjipt om deg, LadyDoubleDealer, så beklager jeg det på det sterkeste.
Endelig noen som kan bruke huet! Mangelvare her til lands.
Image

LadyDoubleDealer
Beliebe
Beliebe
Mood:

Post by LadyDoubleDealer »

Dick_Hardy wrote:Hvis jeg noen sinne har sagt noe kjipt om deg, LadyDoubleDealer, så beklager jeg det på det sterkeste.
Endelig noen som kan bruke huet! Mangelvare her til lands.

Tror jeg aldri du har hatt noen grunn til heller, så ingen fare. :lol:
Nå er ikke det sagt at jeg ikke setter pris på pene musikere da, ehm, men det er jo bare for en bonus å regne! :wink:

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

LadyDoubleDealer wrote:Nå er ikke det sagt at jeg ikke setter pris på pene musikere da, ehm, men det er jo bare for en bonus å regne! :wink:

Image

...ingen som påstår at du er opphengt i utseendet selv om du liker loverboys av den her typen :lol:
Image

LadyDoubleDealer
Beliebe
Beliebe
Mood:

Affen wrote:...ingen som påstår at du er opphengt i utseendet selv om du liker loverboys av den her typen :lol:

Hæ? Skjønner ikke hva du mener...

SisterValerie
Belieber
Belieber
Mood:

Post by SisterValerie »

Synes de skal være stygge jeg.

LadyDoubleDealer
Beliebe
Beliebe
Mood:

SisterValerie wrote:Synes de skal være stygge jeg.

De fleste er jo det, så da er du jo heldig. :lol:

--Varda--
Belieber
Belieber
Mood:

Post by --Varda-- »

Venom selvfølgelig!

Wig Wam er helt forferdelig!

SisterValerie
Belieber
Belieber
Mood:

Post by SisterValerie »

LadyDoubleDealer wrote:
SisterValerie wrote:Synes de skal være stygge jeg.

De fleste er jo det, så da er du jo heldig. :lol:

Haha, ja. Ikke SÅNNE da. Sånne som er tiltrekkende på grunn av glimtet i øyet.

AOR Guru
Belieber
Belieber
Mood:

Post by AOR Guru »

MacGyver wrote:Eg likar Venom betre enn Wig Wam, og tykkjer det er betre musikk. Wig Wam kan vere moro det og, i små mengder, men eg tykjer det vert for masete i lengda.

Det innlegget der skjønner jeg ikke helt. Jeg har hørt nok Venom til å kunne uttale meg om at dem er mastete. Men å insinuere at Wig Wam er mer masete enn Venom henger ikke på greip.

At du liker Venom bedre er din smak, så det skal jeg ikke si noe på.

Gladøks
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Gladøks »

AORGuru wrote:
MacGyver wrote:Eg likar Venom betre enn Wig Wam, og tykkjer det er betre musikk. Wig Wam kan vere moro det og, i små mengder, men eg tykjer det vert for masete i lengda.

Det innlegget der skjønner jeg ikke helt. Jeg har hørt nok Venom til å kunne uttale meg om at dem er mastete. Men å insinuere at Wig Wam er mer masete enn Venom henger ikke på greip.

Å synes at noe er mer eller mindre masete er da vel også helt og holdent en smaksak? Selv syns jeg hip-hop er mer masete enn metal, og jeg kan lett forestille meg at svære hærskarer av hip-hop-fans ville mene det motsatte.
Eläkööt supikoirat!

AOR Guru
Belieber
Belieber
Mood:

Post by AOR Guru »

Gladøks wrote:
AORGuru wrote:

Å synes at noe er mer eller mindre masete er da vel også helt og holdent en smaksak? Selv syns jeg hip-hop er mer masete enn metal, og jeg kan lett forestille meg at svære hærskarer av hip-hop-fans ville mene det motsatte.

Jeg skjønner hva du mener, men selv du må være enig at Venom er mer masete enn Wig Wam? Objektivt sett. Men at en del folk liker masete musikk (sett ut ifra den gemene hops vinkel) er jo en kjennsgjerning. F.eks. er jo Stratovarius masete også, og jeg liker dem. Men musikken er masete i forhold til Wig Wam, det er det jeg skal frem til objektivt sett.

Selg meg heller Brødrene Dal boka du :wink: :lol:

Gladøks
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Gladøks »

AORGuru wrote:
Gladøks wrote:
AORGuru wrote:

Jeg skjønner hva du mener, men selv du må være enig at Venom er mer masete enn Wig Wam? Objektivt sett. Men at en del folk liker masete musikk (sett ut ifra den gemene hops vinkel) er jo en kjennsgjerning. F.eks. er jo Stratovarius masete også, og jeg liker dem. Men musikken er masete i forhold til Wig Wam, det er det jeg skal frem til objektivt sett

Du gjør det bare verre for deg selv når du mener at Stratovarius er objektivt masete mens Wig Wam ikke er det. Javel???? :? Jeg kan vagt se hvor du vil henne hvis du f.eks. mener at ekstremmetal "objektivt sett" vil være mer masete enn standard hardrock, men alvorlig talt, når du så begynner å sammenlikne Stratovarius og Wig Wam på samme måte, så soser du vilt.
Eläkööt supikoirat!

AOR Guru
Belieber
Belieber
Mood:

Post by AOR Guru »

Gladøks wrote:Du gjør det bare verre for deg selv når du mener at Stratovarius er objektivt masete mens Wig Wam ikke er det. Javel???? :? Jeg kan vagt se hvor du vil henne hvis du f.eks. mener at ekstremmetal "objektivt sett" vil være mer masete enn standard hardrock, men alvorlig talt, når du så begynner å sammenlikne Stratovarius og Wig Wam på samme måte, så soser du vilt.

Det er like vilt å sammenlikne Stratovarius med Wig Wam som det er å sammenlikne Venom med Wig Wam! Got the point?

Gladøks
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Gladøks »

AORGuru wrote:
Gladøks wrote:Du gjør det bare verre for deg selv når du mener at Stratovarius er objektivt masete mens Wig Wam ikke er det. Javel???? :? Jeg kan vagt se hvor du vil henne hvis du f.eks. mener at ekstremmetal "objektivt sett" vil være mer masete enn standard hardrock, men alvorlig talt, når du så begynner å sammenlikne Stratovarius og Wig Wam på samme måte, så soser du vilt.

Det er like vilt å sammenlikne Stratovarius med Wig Wam som det er å sammenlikne Venom med Wig Wam! Got the point?

Ja, selvfølgelig er det villt å sammenlikne dem, men at Wig Wam "objektivt sett" ikke er masete musikk, eventuelt "objektivt sett" er mindre masete enn Venom og Stratovarius (!), nei det må du lenger ut på landet med!
Eläkööt supikoirat!

MikkelMus
Belieber
Belieber
Mood:
Been thanked: 2 times
Norway

Post by MikkelMus »

Forstår ikke den jeg heller. Venom er klart masete i og med at det er de samme dønn like (u)lydene om og omigjen. Det kan ikke sies om Wig Wam sammen med Stratovarius som er melodiøst og variert. Men på en annen side kan det også bli ganske anstrengende og intenst å høre på Kotipelto med sin ultrahøye skarpe stemme skrike deg gjennom ørene etter et par timer.
Cirith Ungol | Revelation | Bloodstar | Demon Flight | Nigro Mantia | Tales of Medusa | Blitzkrieg | Trespass

AOR Guru
Belieber
Belieber
Mood:

Post by AOR Guru »

Gladøks wrote:
AORGuru wrote:Det er like vilt å sammenlikne Stratovarius med Wig Wam som det er å sammenlikne Venom med Wig Wam! Got the point?

Ja, selvfølgelig er det villt å sammenlikne dem, men at Wig Wam "objektivt sett" ikke er masete musikk, eventuelt "objektivt sett" er mindre masete enn Venom og Stratovarius (!), nei det må du lenger ut på landet med!

Som du selv sier, det er en smakssak. Så jeg trenger ikke å dra utpå landet i det hele tatt 8)

steinman
Poser
Poser
Mood:

Post by steinman »

Gladøks wrote:
AORGuru wrote:

"Objektivt sett" burde vel dere få dere et liv.

Gladøks
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Gladøks »

AORGuru wrote:
Gladøks wrote:
AORGuru wrote:Det er like vilt å sammenlikne Stratovarius med Wig Wam som det er å sammenlikne Venom med Wig Wam! Got the point?

Som du selv sier, det er en smakssak. Så jeg trenger ikke å dra utpå landet i det hele tatt 8)

Bestem deg!

AORGuru wrote:

Eläkööt supikoirat!

Locked Previous topicNext topic