[BBvideo 560,340][/BBvideo]
De mest åndsvake bandene du vet om
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Presticide wrote:Queen, det flaueste bandet i zoroastrismens historie
Det er det mest ånd`svake jeg har hørt. Queen er da omtrent tidenes feteste band, så her er det bare å sette seg pent i skammekroken.
Må si meg enig i Patton-kritikken her ja. Drit fra ende til annen, selvfølgelig sett bort i fra diskografien til Mr. Bungle, diskografien til Faith No More, EPen med The Dillinger Escape Plan, 2. og 4. skiva til Fantômas, 3. skiva til Tomahawk og til dels Peeping Tom. Pluss bidragene hans på b-sidene til Sepultura ++ sikkert noe mer.
Æsel wrote:Må si meg enig i Patton-kritikken her ja. Drit fra ende til annen, selvfølgelig sett bort i fra diskografien til Mr. Bungle, diskografien til Faith No More, EPen med The Dillinger Escape Plan, 2. og 4. skiva til Fantômas, 3. skiva til Tomahawk og til dels Peeping Tom. Pluss bidragene hans på b-sidene til Sepultura ++ sikkert noe mer.
Enig, masse dritt...
M-77 wrote:Kjellvete wrote:[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Dette var jo dødsfett (på sitt vis)
Har absolutt verdi som camp og har en god del felles visuelt med Master's Hammer. Har skiva.
Presticide wrote:PS (post scriptum)
Jeg er jo partisk, i og med at jeg mener a capella er for musikken det paralympics er for idretten. Men seriøst, var ikke originalen døll nok fra før? Finnes det mennesker som hører dette og oppriktig synes det er dritfett?
[youtube][/youtube]
Ble utsatt for noe av dette på festival i helgen. Ekstremt kjipt,flaut og j****g. Sjokkerende og leit at de dro minst 3 ganger så mye folk som Morgana Lefay og Grand Magus.
DJGADD wrote:Antonzen wrote:[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Disse menneskene kan vel bare settes ut i skogen først som sist.
Det er ikke først og fremst at dette suger så noe inni hesteræva som er problemet, men det irriterer meg så grenseløst at noen i det hele tatt har funnet på dette, og for å ikke snakke om de som signa dette idiotiske påfunnet. Dette er tvers igjennom helt forjævlig. Dette er noe kun Tyskere, Affen og Stig Ødegaard kan like.