NSBM
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 0
Noen ganger handler det ikke om black eller death metal, men LIFE METAL;
https://www.facebook.com/m8l8th.division/?fref=ts
New Year charity with M8L8TH
Comrades from AZOV together with Alexey (aka "The Militant Santa") went to the city-center of Mariupol with a charity mission on the New Year night. Hundreds of gifts were distributed making lots of white children happy! Never forget the 14 words.
https://www.facebook.com/m8l8th.division/?fref=ts
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
Det eneste som nytter er Ä drite i Ä anerkjenne det. Om noen det angÄr finner pÄ Ä unnskylde seg eller noe som helst flyttes bare mÄlet enda et hakk videre.Stressminister wrote:Finner ingen bevis pÄ at Faust ikke er en facistisk homohater fortsatt?
Hvorfor ber du ikke om unnskyldning daglig? -> Hvorfor bedriver du ikke holdningskampanje? -> Hvorfor gir du ikke bort alle plateinntektene til veldedighet? -> Hvorfor er det ingen damer i bandet ditt? -> Hvorfor ansatte dere ikke en dame i rullestol? -> Hvorfor ...
[youtube][/youtube]
OBS! - https://www.youtube.com/watch?v=FOuPoHOFGuc
DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!
DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!
-
- Rocker
- Mood:
Tror de har misforstÄtt:Foss wrote:Noen ganger handler det ikke om black eller death metal, men LIFE METAL;
New Year charity with M8L8TH
Never forget the 14 words.
WE MUST SECURE THE DEPRAVATION OF THE CHILDREN AND RUIN THE WHOLE FUKKING WORLD
- KTHRSS, 14 WORDS
Purity comes when death is all.
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
«som om du kunne sÄre meg»Tenebres wrote:Da hele forumet ba Durloth om unnskyldning.
For Ä sitere jenta jeg slo opp med pÄ videregÄende. Og deg.
Nusselige begge to.
Knivlaus mann e` livlaus mann!
SÞtt at du ble sÄ trigga at du ikke gir slipp pÄ dette. Virker som det har blitt litt for lite «baguette» pÄ deg i det siste, nÄr du blir sÄ j***a krenket av at noen vÄger Ä stille spÞrsmÄl ved kulheten til Þsteuropeiske dudebros som har lyst til Ä marsjere i takt.Tenebres wrote:Da Durloth og Awaytr skrev edgy og stÞtende tanker pÄ et velkjent metalforum, og kranglet hver kveld om hvem skulle vÊre storskje.
Haha, du gir deg selv litt for mye kreditt her. Hvis det Ä le av cucks og pissing i motvind er "Ä bli trigga" (et begrep som hovedsakelig cucks bruker) sÄ er jeg kjempetrigga.
Det er urkomisk Ä lese dine harryklisjéer om franskmenn samtidig som du liksom skal vÊre "skikkli mot rasisme ass". Det er det ogsÄ nÄr du stÞtter antifascisme men samtidig stÄr for sensur av kunst som ikke er i samsvar med din egen ideologi. Om du ikke har evnen til Ä fatte hvor selvmotsigende og tilbakestÄende logikken din er kan du trygt integrere en av disse fascistorganisasjonene som du beundrer.
Og om du pÄ dÞd og liv vil prÞve Ä "trigge" meg mÄ du komme med noe betydelig subtilere enn "he he spiser du for mye baguette eller".
Det er urkomisk Ä lese dine harryklisjéer om franskmenn samtidig som du liksom skal vÊre "skikkli mot rasisme ass". Det er det ogsÄ nÄr du stÞtter antifascisme men samtidig stÄr for sensur av kunst som ikke er i samsvar med din egen ideologi. Om du ikke har evnen til Ä fatte hvor selvmotsigende og tilbakestÄende logikken din er kan du trygt integrere en av disse fascistorganisasjonene som du beundrer.
Og om du pÄ dÞd og liv vil prÞve Ä "trigge" meg mÄ du komme med noe betydelig subtilere enn "he he spiser du for mye baguette eller".
Cucks... og du snakker om "harryklisjéer"...
Fremdeles ikke helt overbevist over mÄten du debatterer pÄ "Tenebres". Lurer litt pÄ om du har lest/forstÄtt hva "Durloth" skriver?
Du har sikkert noen ufunderte oppfattninger ang. hva jeg mener og hvem jeg er ogsÄ. Kult nok det. HÄper vi mÞtes en gang...
Fremdeles ikke helt overbevist over mÄten du debatterer pÄ "Tenebres". Lurer litt pÄ om du har lest/forstÄtt hva "Durloth" skriver?
Du har sikkert noen ufunderte oppfattninger ang. hva jeg mener og hvem jeg er ogsÄ. Kult nok det. HÄper vi mÞtes en gang...
à komme med komme med noe bedre ville kreve mer energi enn jeg gidder Ä bruke pÄ deg. Du fÄr leve med halvhjertede comebacks frem til du enten bare gir f**n i Ä skulle trekke meg inn igjen, eller begynner Ä diskutere som en voksen.Tenebres wrote:Haha, du gir deg selv litt for mye kreditt her. Hvis det Ä le av cucks og pissing i motvind er "Ä bli trigga" (et begrep som hovedsakelig cucks bruker) sÄ er jeg kjempetrigga.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
ASGARDSREI 2017 video report features festival highlights and short interviews with Absurd, Peste Noire, M8L8TH, Goatmoon, Naer Mataron and Burshtyn. Find more info, tons of photos and merch on the official website.
Det ser ut som ogsÄ Peste Noir har fÄtt ny base i Kiev. Det er sikkert lettere for Famine Ä leve drÞmmen fullt ut der enn i Frankrike.
Denne har fĂ„tt en ny vĂ„r i Ukrainanspired by the legacy of the Black Metal scene, âNorgeâ tribute logsleeve motif is based on runic stone drawings and carefully reproduced by our designers.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood: