Aslak wrote:I need more cowbell!
Skal nok etterhvert fÄ nevnt cowbell-sketsjen i artikkelen.
It is currently 05 Dec 2024, 02:35
De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine
Post by HappyCamper »
Affen wrote:Stemte fĂžrsteskiva. Har voldsomt kick pĂ„ de 3 fĂžrste BĂC-skivene for tida, men debuten er den jeg er blitt aller mest glad i. Fantastiske lĂ„ter, fantastisk stemning, og fantastisk instrumentalt og vokalt. Kan faktisk forstĂ„ at Torjo har dette som favorittband
Affen wrote:Vil ha disse: Spectres, Fire Of Unknown Origin, Imaginos. Er det noen som vil selge meg disse? Torjo f.eks?
Post by Fettern_til_Jesus »
Fettern_til_Jesus wrote:LĂ„tmaterialet er stort sett bra, men jeg synes produksjonen kunne vĂŠrt annerledes, og jeg synes tidvis vokalisten hĂžres litt uinspirert ut.
Fettern_til_Jesus wrote:Etter jeg oppdaget Tyranny And Mutation har jeg innsett to ting:
1. Jeg mĂ„ sjekke ut de BĂC-skivene jeg ikke har hĂžrt enda (ALLE)
2. Agents of Fortune kan snart bli tvunget til Ă„ dele tronen for tidenes beste hard rock skive.
torjo wrote:Fettern_til_Jesus wrote:Etter jeg oppdaget Tyranny And Mutation har jeg innsett to ting:
1. Jeg mĂ„ sjekke ut de BĂC-skivene jeg ikke har hĂžrt enda (ALLE)
2. Agents of Fortune kan snart bli tvunget til Ă„ dele tronen for tidenes beste hard rock skive.
Hvilke plater er det du ikke har hĂžrt enda?
Fettern_til_Jesus wrote:Notert. Da blir Spectres og debuten de neste investeringene. Sannsynligvis i den rekkefÞlgen. Sammenligningen med Agents avgjorde egentlig det spÞrsmÄlet ganske greit.
torjo wrote:Fettern_til_Jesus wrote:Notert. Da blir Spectres og debuten de neste investeringene. Sannsynligvis i den rekkefÞlgen. Sammenligningen med Agents avgjorde egentlig det spÞrsmÄlet ganske greit.
"Spectres" har kanskje en litt mÞrkere tone, i hvert fall avslutningen. Vampyrhymnene "I Love The Night" og "Nosferatu" er eksempler pÄ det. Spesielt sistnevnte er storslÄtt, noe som ogsÄ kan sies om "Golden Age Of Leather". Men den har ogsÄ mer streite rockere som "R U Ready 2 Rock", og "Death Valley Nights" er en nydelig ballade.
Jeg tipper at du kjenner "Godzilla" fra fĂžr.
Ellers nevnte jeg litt lengre oppe pÄ sida at den er ventet i remastret form om ikke sÄ alt for lenge sammen med "Some Enchanted Evening".